خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:

نمی‌خواهم نبش قبر کنم/ پروژه میانکاله از نظر ما تمام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۲۴۱۵

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره آخرین وضعیت پتروشیمی میانکاله گفت: اصلا پروژه‌ای به نام میانکاله دیگر وجود ندارد چراکه هیچ‌گونه مجوزی برای آن داده نشده است. نمی‌خواهم نبش قبر کنم، این پروژه از نظر ما تمام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی سلاجقه در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خضورص وضعیت حق‌آبه سد چمشیر گفت: در بحث سد چمشیر و حقابه آن مشکلی نداریم، ‌حقابه چمشیر بر اساس محاسبه‌ای که انجام شده، داده می شود. بحث‌ها درباره این سد مربوط به کیفیت آب است.

وی با بیان اینکه در مورد کیفیت آب جدای از اینکه وزارت نیرو کار خود را انجام دهد، محیط زیست نیز به عنوان دستگاه‌ ناظر کار خود را انجام خواهد داد، گفت:  با توجه به تراز آبگیری که تاکنون انجام شده، آب سد به لحاظ کیفیت در تراز مناسبی است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره آخرین وضعیت پتروشیمی میانکاله گفت: اصلا پروژه‌ای به نام میانکاله دیگر وجود ندارد چراکه هیچ‌گونه مجوزی برای آن داده نشده است، اصل کار ما مبتنی بر نقشه آمایش استان است، در آنجا از لحاظ علمی، اقتصادی و اجتماعی چنین پروژه‌ای قابل اجرا نیست.

وی با بیان اینکه هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است، گفت: تخلف انجام می‌شود. ما از دستگاه‌های قضایی استان، هم دادستانی و هم مجموعه قضایی استان می‌خواهیم که این کار از بعد قضایی دنبال شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به این پرسش که مگر پروژه به نتیجه نرسیده بود، بیان کرد: نمی‌خواهم نبش قبر کنم، این پروژه از نظر ما تمام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز