خبرگزاری کار ایران

رئیس کل محاکم تهران از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۵۷۴

رئیس کل محاکم تهران در راستای بازدید‌های میدانی و مستمر از مجتمع‌های قضایی این بار در برنامه‌ای از پیش اعلام نشده از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد و در نشستی تخصصی در جمع قضات این مجتمع حضور یافت.

به گزارش ایلنا،یحیی جعفری  در راستای بازدید‌های میدانی و مستمر از مجتمع‌های قضایی این بار در برنامه‌ای از پیش اعلام نشده از مجتمع قضایی ارشاد بازدید کرد و در نشستی تخصصی در جمع قضات این مجتمع حضور یافت.

رئیس کل محاکم تهران در این بازدید گفت، در مجتمع قضایی ارشاد به پروند‌های با موضوع منافی عفت، ناهنجاری‌های اخلاقی، و عفاف و حجاب رسیدگی می‌شود.

در یازدهمین بازدید رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در سال جاری، با هدف ارزیابی میدانی عملکرد کمی و کیفی شعب، پیگیری نظم و انضباط اداری، بررسی نحوه اجرای راهکار‌های کاربردی در جهت بهبود عملکرد و ارائه خدمات، رضایتمندی مراجعان به دستگاه قضایی، پاسخگویی حضوری به مشکلات همکاران قضایی و اداری، تکریم ارباب رجوع و بررسی نقاط قوت و ضعف مجتمع در راستای رسیدن به اهداف مندرج در سند تحول قضایی و برنامه‌های تحولی در مجتمع‌های قضایی تهران، مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم و رحیمی مدیراداره آمار و فناوری اطلاعات محاکم، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران را همراهی می‌کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز