خبرگزاری کار ایران

سعیدی در تذکر شفاهی:

تورم ۴۰ درصدی با افزایش ۲۰ درصد حقوق و دستمزد به معنای نصف شدن سفره مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۳۱۳

نماینده مردم چابهار در مجلس با بیان اینکه تورم بالای ۴۰ درصد با افزایش صرفاً ۲۰ درصد حقوق و دستمزد به معنای نصف شدن سفره مردم است، گفت: از تیم اقتصادی دولت می خواهم تدبیری برای مهار تورم و نرخ ارز کند.

به گزارش ایلنا، معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز (دوشنبه اول اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: فرمایشی از رهبر معظم انقلاب بر روی تابلوی ورودی مجلس نقش بسته بود که مجلس در همه حال باید حرّیت، صراحت و استقلال خود را حفظ کند. مدتی است که این تابلو را برداشته اند! لطفا این تابلو را به جای اول خود بازگردانید.

نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس یازدهم ادامه داد : تورم بالای ۴۰ درصد با افزایش صرفاً ۲۰ درصد حقوق و دستمزد به معنای نصف شدن سفره مردم است، از تیم اقتصادی دولت می خواهم تدبیری برای مهار تورم و نرخ ارز کند.

وی ضمن تشکر از سفر وزیر آموزش و پرورش به چابهار گفت: انتظار داریم وعده ایشان درخصوص استقرار دانشگاه فرهنگیان چابهار سریعاً اجرایی شود. همچنین می خواهم خود را جای معلمان خرید خدمت قرار دهیم، کسانی که ۶ ماه است حقوقی دریافت نکرده اند، انتظار داریم تبدیل وضعیت ایشان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز