خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صداوسیما:

۲۳ سریال را در مراحل مختلف در دست اجرا داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۷۲۷

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: برخی از مجموعه‌های نمایشی که آماده پخش است را به نوبت در جدول پخش سیما قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص ساخت سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی جدید گفت: همانطور که قبلا گفتم ما ۲۳ سریال را در مراحل مختلف نگارش فیلمنامه و پایان نگارش فیلمنامه و مرحله پیش تولید در دست اجرا داریم که به تدریج تهیه و تولید می‌شود و برخی از مجموعه‌های نمایشی که آماده پخش است را هم به نوبت در جدول پخش سیما قرار دادیم.

وی افزود: در حال حاضر مجموعه‌های تلویزیونی که آماده شده بود از جمله گیل‌دخت و مجموعه دیگر در نوبت پخش هستند و پخش می‌شوند و انشاالله در فصل زمستان که فصل دور هم بودن خانواده‌ها و کنار هم بودن است بتوانیم فضای مناسبی را به لحاظ سرگرمی برای مردم عزیزمان فراهم کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما درباره تحریم پرس‌تی‌وی گفت: این بار اول نیست که غرب ادعای آزادی بیان که را به عنوان یک امتیاز مطرح می‌کند اما خلاف آن عمل می‌‌کند شبکه پرس‌تی‌وی با وجود رقبای قدرتمند خود در عرصه بین‌المللی که از پشتیبانی بسیار زیادی برخوردار هستند رقابت می‌کند اما همین رقابت حداقلی را هم نمی‌توانند تحمل کنند. حضور حداقلی که می‌گویم به لحاظ امکانات و پشتیبانی است اما در حوزه نفوذ پیام جمهوری اسلامی و حرف حق کشورمان از شبکه‌های برون مرزی ما مطرح می‌شود و قطعاً در رقابت جدی قرار دارند اما همین حضور را هم نمی‌توانند تحمل کنند.

وی ادامه داد: این بار اول نیست که شبکه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی را تحریم می‌کنند اما صدای جمهوری اسلامی به گوش ملت‌های جهان رسیده و خواهد رسید و شبکه‌های برون مرزی ما هم تجربه لازم را دارند و در موارد مشابه این مسیر را پشت سر گذاشته‌اند حتماً از این چالش هم عبور خواهند کرد.

رئیس سازمان صدا  سیما در پاسخ به این سوال که برنامه شما برای جذب مخاطب چیست به نظر می‌رسد مخاطبان صدا و سیما خیلی ریزش کرده‌اند، گفت: شبکه‌های مختلف ما با نیروهای تازه نفسی که به آنها تزریق شده است هم در سطوح مدیریتی و تولید برنامه و محتوا خوشبختانه برنامه‌های جدید با افکار جدید و ایده‌های جدیدی را به تدریج دارند روی آنتن می‌آورند و در تعدادی از شبکه‌ها را شاهد بودیم که این جریان پیگیری می‌شود و تاکید می‌کنیم که با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز