خبرگزاری کار ایران

امیر واحدی:

امنیت و آرامش کشور مرهون خون شهدا است

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۸۷۴

فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: امنیت و آرامش امروز کشور ایران مرهون خون شهیدانی است که خالصانه در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب جنگیدند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس تبلور حضور جوانانی انقلابی و ولایی بود که با عزمی ستودنی در راه دفاع از خاک و ناموس ایران اسلامی کوشیدند و خود را فدای عزت و امنیت این مرز و بوم کردند؛ بی شک چنین جوانانی تربیت شده مکتبی حسینی هستند و ظهور و بروز چنین مکتبی از خانواده شروع می شود.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا قوت قلب و نور چشمان انقلاب هستند، اظهار داشت: این همان عزتی است که این عزیزان در بین ملت شهید پرور ایران اسلامی از آن برخوردارند از این رو هیچگاه سختی‌ها و دشواری‌هایی که خانواده شهدا با از دست دادن عزیز خود کشیده اند در نزد این ملت فراموش نخواهد شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: خط سرخ شهدا، حافظ امنیت و آرامش ایران اسلامی است و جایگاه کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گواه این موضوع است چرا که شهدا برای رشد، پیشرفت و امنیت این مرزو و بوم جان خود را فدا کردند و بی تردید خون این شهیدان پایمال نخواهد شد.

حجت‌الاسلام سید احمد قاضی، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی تصریح کرد: تفکر و منش انسان حقیقی موجب رسیدن به نقطه کمال و پایداری روح معنوی او می شود و این تفکر و منش همان مولفه‌ای است که می‌تواند نام انسان را تا ابد در تارک تاریخ ماندگار کند.

وی افزود: شهدا همان سعادتمندانی هستند که با منش و کردار خود توانستند حصار ترس را بشکنند و خود را از مادیات و تمایلات دنیوی بی نیاز کنند چرا که حقیقت را دیدند و برای رسیدن به این مهم خود را فدای آرمان‌های حقیقی و راستین انقلاب اسلامی کردند.

در این مراسم از خانواده‌های شهیدان امرالله اسعدی یساقی، محمد حسین دامغانی، غلامحسین باستانی، رضا غفاری، غلامرضا اصل داوطلب و حسن غلامی تجلیل شد.

همزمان با چهارمین روز از هفته دفاع مقدس هفتاد دیدار در کلیه یگان‌های نیروی هوایی ارتش با خانواده معزز شهدا انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز