خبرگزاری کار ایران

موحدی کرمانی:

در مقابل ضعف‌ها و کاستی‌ها مسئولانه موضع بگیرید

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۹۸۰

رئیس جامعه روحانیت مبارزدر پیامی به کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان عنوان کرد: در مقابل ضعف‌ها و کاستی‌ها مسئولانه موضع بگیرید و از هر گونه افراط و تفریط، بزرگنمایی و بی تفاوتی بپرهیزید.

به گزارش ایلنا، آیت الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز طی پیامی به بیست و پنجمین کنگره سالانه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان عنوان کرد: وجود تشکل‌های دانشجویی با رویکردی ارزشی و انقلابی اهمیت زیادی در ارتقای فکری و معنوی محیط‌های نخبگی دارد که آثار آن را در مجموعه حرکت‌های اجتماعی در میان مدت و دراز مدت شاهد بوده و خواهیم بود.

در این پیام آمده است: ایمان سرمایه اصلی هر انسان است. حفظ ایمان در دوران جوانی تحفه الهی است. تلاش نمایید با خلوص نیت و عمل صالح شخصیت ایمانی خود را تقویت کنید.

وی در این پیام انقلاب اسلامی را حادثه بزرگ تاریخ معاصر برشمرد و افزودند: شما میراث‌دار این گنج (انقلاب اسلامی) گرانبها هستید. اینک نوبت شما است که این بار را به منزل برسانید. دستاورد‌های جمهوری اسلامی ایران بسیار و افتخارآمیز است و سعی کنید آن‌ها را بشناسید و در تبیین و معرفی آن‌ها به دیگر جوانان تلاشی جهادی کنید و به تعبیر قرآن به جهاد کبیر همت کنید.

موحدی‌کرمانی در پیام خود تصریح کرد: دولت‌های جمهوری اسلامی ایران با مشکلات زیادی روبرو هستند بهترین کار، کمک به آنها، مشورت‌دهی و نقد مشفقانه است و  با گفتگو‌های کارشناسانه و منصفانه دنبال راهگشایی و راهکار‌های عملی باشید.

وی مقاومت و صبوری را کلید حل مشکلات برشمردند و نوشتند: خود و دیگران را به صبر توصیه کنید و در دفاع از حق و عمل به وظیفه و خیرخواهی، سستی به خود راه ندهید. در مقابل ضعف‌ها و کاستی‌ها مسئولانه موضع بگیرید و از هر گونه افراط و تفریط، بزرگنمایی و بی‌تفاوتی بپرهیزید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز