خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

گروه‌های جهادی بستر بسیار مناسبی برای خدمت رسانی افراد متخصص است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۰۲۸

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: گروه‌های جهادی بستر بسیار مناسبی برای خدمت رسانی افراد متخصص و صاحبان دانش و تجربه است که باید در گسترش کمی و کیفی این گروه‌ها هر قشر برنامه مشخص داشته باشد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در جلسه شورای مدیران ارشد بسیج که با حضور روسای اقشار و معاونین بسیج که صبح امروز در ستاد این سازمان برگزار شد، با اشاره به گسترش کمی و کیفی فعالیت گروه‌های جهادی در دو سال گذشته، گفت: سازمان بسیج برای عمق بخشی رویکرد جهادی و حمایت از جهادگران تمام همت و توان خود را به میدان آورده و این راه با قدرت ادامه خواهد داشت.

وی، اوقات فراغت تابستان را فرصتی مناسب برای جهادگران دانست و اظهار داشت: در سه ماه پیش رو برگزاری دو رویداد عمومی و رزمایش‌های تخصصی اقشار در دستور کار است که در ۱۰ مرداد همزمان با سالروز دیدار جهادگران با، ولی امر مسلمین جهان در سال ۱۳۹۸؛ برنامه‌های متنوع یادواره شهدای جهادی، رزمایش جهادگران فضای مجازی با حضور ده هزار نفر برنامه ریزی شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در دومین رویداد سیزده شهریور ماه که در سال ۱۳۴۷ مقام معظم رهبری در آن زمان با راه اندازی گروه‌های خدمت‌رسان برای کمک به زلزله زدگان شهر فردوس این جریان را بنا گذاشته اند؛ فعالیت گروه‌های جهادی تخصصی و هم اندیشی جهادگران با حضور پانصد نخبه جهادگر در این منطقه برگزار خواهد شد.

به گفته سلیمانی، حرکت‌های جهادی کشور هیچ گاه در اختیار یک جریان سیاسی یا شخص خاصی نبوده و نخواهد بود. زیرا دارای تاریخ مصرف شده و کارکرد خود را از دست می‌دهند. در صورتی گروه‌های جهادی با فعالیت روزافزون خود و مشارکت پذیری و هم افزایی با مجموعه‌های مختلف در همبستگی اجتماعی تاثیر مستقیم داشته و از سوی دیگر، بسیج و جریان جهادی، تشکیلات انقلاب و امام المسلمین هستند.

وی با اشاره به نقش گروه‌های جهادی تخصصی اقشار بسیج تصریح کرد: این گروه‌ها بستر بسیار مناسبی برای خدمت رسانی افراد متخصص و صاحبان دانش و تجربه است که باید در گسترش کمی و کیفی این گروه‌ها هر قشر برنامه مشخص داشته باشد و در همین راستا، برای تا پایان سال جاری هر ماه گروه‌های جهادی یک قشر به صورت تخصصی رزمایش جهادی برگزار می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن پراهمیت دانستن نقش فرهنگ و رسانه در عمق بخشی تفکر بسیجی و همچنین خنثی‌سازی تلاش‌های دشمن خاطرنشان کرد: گفتمان‌سازی و فرهنگ‌سازی در بسیج از اصلی‌ترین نقش کارکردی پیامد‌های بسیج است که در تمامی سطوح بسیج در برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی کار‌ها باید نوآوری در طراحی رویداد‌های جذاب و مخاطب پسند محور کار بوده و جایگاه رسانه در این اقدامات در اولویت باشد.

در پایان این جلسه، قرارگاه خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی بسیج در سطح سپاه پاسداران به عنوان رده برتر در سال ۱۴۰۰ شناخته شده که در پایان این جلسه لوح تقدیر و تندیس ویژه‌ای به سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی، دبیر این قرارگاه و رئیس سازمان بسیج سازندگی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز