خبرگزاری کار ایران

امام جمعه رودبار قصران شمیرانات:

راهبردهای صهیونیست ها و آمریکا در مقابل فلسطین شکست خورده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۶۷۷

امام جمعه رودبار قصران شمیرانات تاکید کرد: سیاست های سازمان های بین المللی با دسیسه های دشمنان و استکبار جهانی و آمریکا بر این استوار بود که ملت فلسطین منزوی شود ولی روحیه جهاد و مقاومت مردم فلسطین به جهت حمایت مردم ایران موجب شد که راهبردی های صهیونیست ها و آمریکا به شکست انجامد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید مجتبی حسنی در خطبه های نمازجمعه امروز ضمن قدردانی از حضور مومنانه، مجاهدانه و حماسی مردم رودبار قصران در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: انزجار و تنفر شما مردم انقلابی و مومن از جبهه استکبار و صهیونیسم خبیث و مزدورانش در منطقه قطعا عملی صالح و با ارزش و پرثواب محسوب می شود. 

وی با تاکید بر اینکه حمایت از مردم مظلوم فلسطین وظیفه ای خطیر، الهی، شرعی و انسانی هر مسلمان و هر آزاده ای است، بر اعلام بزرگداشت روز جهانی قدس از سوی امام راحل و به تبع آن تاکیدات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: بزرگداشت این روز، دستاوردهای مثبتی برای مردم مظلوم فلسطین و منطقه غرب آسیا داشته است. 

امام جمعه رودبار قصران شمیرانات ادامه داد: در دنیایی که مستکبران خواستند فلسطین را نابود کنند و به فراموشی بسپارند ابتکار امام و تاکیدات مقام معظم رهبری موجب زنده نگهداشتن آرمان الهی قدس و جلوگیری از فراموش شدن قدس و مظلوم مردم فلسطین از افکار عمومی عالم شد .

حسنی از دستاوردهای و برکات دیگر این اعلام را نجات قدس شریف و ملت فلسطین از تنهایی و انزوای جوامع بین المللی برشمرد و تصریح کرد: سیاست های سازمان های بین المللی با دسیسه های استکبار جهانی و آمریکا بر این استوار بود که ملت فلسطین منزوی شود ولی روحیه جهاد و مقاومت مردم فلسطین به جهت حمایت شما مردم ایران موجب شد که راهبردهای صهیونیست ها و آمریکا به شکست انجامد. 

وی با بیان اینکه تنها راه پیروزی فلسطین محو کامل اسرائیل از نقشه زمین است، خاطرنشان کرد: شرایط این رژیم به شدت آشفته است و ان شالله خیلی زودتر از ۲۵ سال شاهد محو این رژیم باشیم و وعده های امام و رهبر انقلاب محقق شود. 

امام جمعه رودبار قصران شمیرانات به گفته رهبر انقلاب در این دیدار و تاکید ایشان مبنی بر توجه به گفتمان سازی اشاره کرد و ابراز داشت: دانشجویان، طلاب و گروه های جهادی وظیفه دارند گفتمان دفاع از مظلومین، گفتمان عدالت، گفتمان مبارز با فساد و... را با الهام از شعارهای برگرفته از قرآن و اسلام ناب اشاعه دهند.  

حسنی به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر نظم نوین اشاره و بیان کرد: نظم نوین جهانی این ملازمه را در پی دارد که دانشگاهیان باید در میدان باشند و در این نظم نوین جهانی، نقش ایرانی اسلامی خود را به بهترین نحو ایفا کند.

وی به مذاکرات وین اشاره و بیان کرد: مباحث فنی در مذاکرات تماما مطرح شده و هیچ ابهامی در این خصوص وجود ندارد‌، اما آن چیزی که امروز بهانه سیاست های خصمانه آمریکای پلید است و جلوی تحقق توافق را می گیرد، حضور سپاه مقتدر و انقلابی و پیروز انقلاب در صحنه های مبارزه با کفر به ویژه سپاه برون مرزی ما، سپاه قدس است. 

امام جمعه رودبار قصران شمیرانات افزود: سپاهیان شجاع و غیور امروز خار چشم آمریکا شده اند و کمر آمریکا را در منطقه و خلیج فارس، یمن، سوریه و... شکسته اند بنابراین آمریکا این را نمی تواند تحمل کند و به همین دلیل سپاه را بهانه مذاکرات قرار داده و درصد زیادی از تحریمات را مستقیم و غیرمستقیم متوجه سپاه کرده است. 

حسنی با تاکید بر اینکه خنثی سازی تمامی تحریم ها راهبرد اصلی دولتمردان ما باید باشد، یادآور شد: قطعا نمایندگان انقلابی و غیور در مقابل این زیاده خواهی آمریکا با اتخاذ رویکرد ابتکارانه، فعالانه و تحول آفرین خواهند ایستاد و بر چیزی کمتر از برداشتن تمامی تحریم ها رضایت نخواهند داد. 

وی با تبریک فرارسیدن روز کارگر بر نقش بی بدیل کارگران در شکوفایی اقتصاد کشور اشاره کرد و در توصیه ای به دولتمردان بر لزوم تقویت تولید ملی و بهبود معیشت مردم تاکید کرد و توجه به قشر کارگر و استفاده از ظرفیت های ملی و بین المللی برای بالندگی هرچه بیشتر ایران اسلامی را خواستار شد.

امام جمعه رودبار قصران شمیرانات با تبریک فرارسیدن روز معلم، با بیان اینکه معلمان عمود و عماد خیمه تعلیم و تربیت در کشور هستند، بر اهتمام ویژه و نگاه شایسته به این قشر از مردم تاکید کرد. 

حسنی ضمن تبریک عید سعید فطر بر لزوم حضور پر شور مردم رودبارقصران در نماز باشکوه این عید تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز