خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

جزئیات جلسات دو شیفته مجلس برای رسیدگی به بودجه ۱۴۰۱ / بررسی ارز ترجیحی پشت درهای بسته

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۰۲۹

از فردا ( روز یکشنبه یک اسفند) بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از فردا ( روز یکشنبه یک اسفند) با اتمام بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق، روند بررسی لایحه بودجه تقدیمی دولت به مجلس شورای اسلامی در صحن آغاز خواهد شد که به گفته برخی از نمایندگان ابتدا مسئله ارز ترجیحی در جلسه غیرعلنی با حضور نماینده دولت بررسی می‌شود.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آغاز به کار بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، گفت: مجلس شورای اسلامی فردا صبح رأس ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه جلسه غیرعلنی برای بررسی ابعاد لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد کرد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از بررسی برخی از موارد در جلسه غیرعلنی بررسی جزئیات لایحه بودجه سال آینده به صورت علنی در دستور کار نمایندگان قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: از فردا مجلس در دو شیفت صبح و عصر بودجه را بررسی می‌کند.

سلیمی ادامه داد: باتوجه به شیوع سویه جدیدی از بیماری کرونا با تصمیم هیأت رئیسه بنا شده است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعدادی از نمایندگان در صحن مجلس و تعدادی در جایگاه تماشاچیان قرار گیرند.

همچنین بر اساس این گزارش به گفته سید نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی  جلسه غیرعلنی صبح فردا در خصوص بودجه و ارز ترجیحی خواهد است در این باره پنج نفر از روسای کمیسیون‌های اقتصادی، بودجه، کشاورزی، جهش تولید و انرژی صحبت می‌کنند و احتمالا چند نفر از نمایندگان نیز به قید قرعه انتخاب شده و به بیان نظراتشان می‌پردازند. همچنین نماینده دولت هم صحبت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز