خبرگزاری کار ایران

محمدی:

مهمترین هدف سازمان زندان‌ها اصلاح و تربیت زندانیان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۱۷۶

رئیس سازمان زندان‌ها تأکید کرد: مهمترین هدف ما اصلاح و تربیت زندانیان و مهمترین بستر آن نیز اشتغال است چرا که معتقدم بیکاری در زندان‌ها را باید به حداقل ممکن رساند تا این مأموریت را تحقق بخشیم.

به گزارش ایلنا، غلامعلی محمدی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان تهران که عصر امروز سه‌شنبه برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت ایام دهه فجر گفت: این ایام یادآور فداکاری‌ها و ایثارگری‌های مردم عزیزمان در سال ۵۷ تحت هدایت رهبرکبیر انقلاب اسلامی است که همواره قدردان آن روزها هستیم. 

وی در این مراسم با تقدیر از دوران مدیریت علی رستمی در اداره‌کل زندان‌های استان تهران و معارفه وی به عنوان مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان زندان‌ها اظهار داشت: از رستمی همواره به‌عنوان چهره علمی با حسن شهرت و نیز با کارنامه‌ای خوب در زندان‌های استان تهران یاد خواهد شد که امیدوارم در سنگر جدید نیز بیش از پیش بدرخشند. 

رئیس سازمان زندان‌ها ضمن معارفه حشمت‌الله حیات‌الغیب در سمت مدیرکل زندان‌های استان تهران تصریح کرد: امروز شاهد معارفه یکی از مدیران با تجربه‌ای هستیم که کارنامه‌ای بسیار روشن و درخشان در حوزه‌های مدیریتی در سازمان داشته‌اند. خدمات ایشان را در استان‌های یزد، فارس و تهران ازیاد نمی‌بریم و همچنان انتظار داریم با تلاش دوچندان، منشاء تحولات در زندان‌های استان تهران باشند. 

محمدی اداره‌کل زندان‌های استان تهران را پیشانی سازمان زندان‌ها دانست و خاطرنشان کرد: باید به مسائل و مشکلات زندان‌های استان تهران بصورت ویژه نگاه کرد. پس انتظار داریم در دوره مدیریتی جدید نیز مثل گذشته، با رویکرد علمی خدمات ارزشمندی را به مددجویان و خانواده‌های‌شان شاهد باشیم. 

وی با اشاره به جمعیت کیفری زندان‌های تهران و مشکلات آن ابراز داشت: امروز در حوزه جمعیت کیفری زندان‌ها با تورم مواجه هستیم؛ بنابراین لازم است در تعامل با دستگاه قضا به روندی رو به رشد در کاهش ورودی به زندان‌ها برسیم. این از خواسته‌های ما از مدیریت زندان‌های استان تهران است. 

به گفته رئیس سازمان زندان‌ها، لازم است با بکارگیری تمام ظرفیت‌ها، توسعه اشتغال در زندان‌های استان تهران متحول شود. ضمن اینکه در برنامه ها و سیاست‌های پیش‌رو بارها تأکید کرده‌ام که مهمترین هدف ما اصلاح و تربیت زندانیان و مهمترین بستر آن نیز اشتغال است چرا که معتقدم بیکاری در زندان‌ها را باید به حداقل ممکن رساند تا این مأموریت را تحقق بخشیم.

محمدی ادامه داد: امیدوارم با تجربه مدیریتی حیات الغیب و تعامل هرچه بیشتر با سایر دستگاه‌های استانی بتوان نسبت به جذب اعتبارات استان اقدام کرد و به مسائل فنی ازجمله زیرساخت‌های انفورماتیک و توسعه سامانه‌های الکترونیک رسیدگی جدی‌تری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز