خبرگزاری کار ایران

نجابت در تشریح نشست کمیسیون امور داخلی مجلس مطرح کرد؛

تصویب تحقیق و تفحص از حوزه تقسیمات کشوری در دولت سابق/ زاکانی به‌دنبال ایجاد تهران هوشمند است

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۸۴۲

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس در تشریح نشست این کمیسیون خبر از تصویب درخواست صباغیان و ارکانی برای تحقیق و تفحص حوزه تقسیمات کشوری داد.

به گزارش ایلنا، روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و وشوراها در تشریح نشست عصر امروز(سه شنبه، ۱۱ آبان ماه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، گفت: در ابتدا موادی از طرح تشکیل تشکل های صنفی و تخصصی بررسی شد و در ترکیب اعضا حق رأی نماینده دستگاه اجرایی مرتبط، بنا به تصمیم کمیسیون سلب، و حضور آنها صرفا بدون حق رأی خواهد بود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به دستور کار بعدی این جلسه عنوان کرد: درخواست تقاضای تحقیق و تفحص صباغیان بافقی و ارکانی به صورت جداگانه در خصوص تقسیمات کشوری درخواست داده بودند با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، آقای خرمشاد و همکاران و کارشناسان مربوطه در وزارت کشور بررسی شد.

وی افزود: ضمن استماع گزارش اقدامات مسئولان، با توجه به اینکه این موضوع مربوط به سال ۹۲ تا امروز بود و از ۸ سال گذشته این درخواست در کمیسیون مانده بود، رأی آورد.

نجابت در ادامه درباره دستورکار بعدی این کمیسیون که با حضور زاکانی شهردار تهران صورت گرفته بود، اظهار کرد: وی ایده ها و نگاه های خود را در خصوص اداره شهر تهران بیان و از اقداماتی که در حوزه حمل و نقل و ترافیک و موضوعات تأمین منابع در شهرداری تهران و اقدامات و برنامه هایی که در این حوزه داشت بیان کرد و در جمع بندی بعد از شنیدن نظرات همکاران در کمیسیون اعلام شد که افق روشنی مقابل شهرداری تهران قرار داشته و به دنبال ایجاد هماهنگی حاکمیتی جامع برای مدیریت شهر تهران هستیم.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پایان خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای زاکانی تلاش برای مجاب کردن مردم برای به دست گرفتن امورات شهر تهران و در نهایت هوشمندسازی و ایجاد شهری هوشمند بوده که از اولویت های شهردار تهران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز