خبرگزاری کار ایران

محمدیاری در تذکر شفاهی:

عدالت اقتضا می‌کند در اصلاح بودجه به بحث عمرانی و آبادانی مناطق کم‌برخوردار توجه ویژه‌ای شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۷۱۱

نماینده مردم طوالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس گفت: نمایندگان در ارائه پیشنهادات اصلاح بودجه، بحث عمرانی مناطق کم بهره و محروم را مدنظر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز سه شنبه ۲۸ بهمن مجلس شورای اسلامی، حسن محمدیاری نماینده حوزه انتخابیه تالش طی یک تذکر شفاهی درخصوص جمعیت زیاد و وسعت حوزه انتخابیه خود، گفت: با توجه به اینکه طرحی جهت افزایش تعداد نمایندگان در برخی نقاط مطرح است و از آنجاکه حوزه طوالش، رضوانشهر و ماسال وسعت بالایی دارد از وزیر کشور تقاضا می شود در تقسیمات کشوری این موضوع را لحاظ کرده تا این حوزه دو نماینده داشته باشد.

وی در ادامه طی تذکری خطاب به وزیر ورزش اظهار داشت: منطقه تالش، رضوانشهر و ماسال از لحاظ زیرساخت ها به خصوص زیرساخت های ورزشی کم بهره و کم برخوردار است و متاسفانه اعتبارات تخصیص داده شده بسیار کم است؛ چراکه اخیرا شاهد بودیم که توافقنامه ای تنظیم شده و قرار است به مرکز استان انتقال داده شود که این مسئله به طور قطع ظلمی نابخشودنی است و ما مخالف این قضیه هستیم تا اعتبارات در منطقه هزینه شود.

محمدیاری در بخش دیگری از تذکر خود به مشکلات آب شرب در حوزه انتخابیه‌اش اشاره کرد و بیان داشت: در بحث آبرسانی به شهرها و روستاهای استان گیلان به خصوص حوزه انتخابیه با رکود مواجه هستیم و اخیرا علی رغم تاکیداتی که بر افتتاح پروژه های معطل مانده داشته ایم لذا از وزارت نیرو انتظار می رود اهتمام ویژه ای در این خصوص داشته باشد. همچنین در خصوص سد ملی شفارود که در واقع شاه راه آبی غرب استان گیلان است لازم است اقداماتی صورت گیرد تا در تیرماه ۱۴۰۰ شاهد آبگیری و افتتاح این پروژه باشیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: از همکاران نماینده تقاضا می شود در پیشنهادات ارائه شده در اصلاح بودجه به بحث عمرانی و آبادانی مناطق کم بهره و کم برخوردار توجه ویژه ای داشته باشند به لحاظ اینکه عدالت و انصاف اقتضا می کند که از منافع مردم در تمام حوزه ها دفاع کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز