خبرگزاری کار ایران

رئیس حزب مسیحی المرده لبنان در دیدار با سفیر ایران:

غرب بر اساس گزارش‌های غلط در مورد منطقه تصمیم می‌گیرد

کد خبر : ۱۲۰۸۳۸

اکنون آمریکا و غرب نیز به این حقیقت پی برده و اعتراف کرده‌اند که جمهوری اسلامی ایران قدرتمند‌ترین کشور منطقه است و چاره‌ای جز تعامل با آن ندارند.

غضنفر رکن‌آبادی سفیر ایران در لبنان با سلیمان فرنجیه رئیس حزب مسیحی المرده لبنان و یوسف فنیانوس مشاور وی در محل سفارت دیدار و درباره تحولات لبنان و منطقه گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، سلیمان فرنجیه در این ملاقات با اشاره به پیروزی‌های محور مقاومت و شکست‌های متوالی دشمنان در جبهه‌های مختلف از جمله در سوریه اظهارکرد: محور مقاومت در گذشته و در سخت‌ترین شرایط پیروز میدان بود، اکنون که شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی به نفع محور مقاومت تغییر کرده، قطعا در این مرحله نیز پیروز میدان خواهد بود.

رئیس حزب المرده با اشاره به برداشت‌های غلط آمریکا و کشورهای غربی از واقعیت‌های میدانی تحولات سوریه و منطقه اظهار داشت: مشکل بزرگ این کشور‌ها آن است که اطلاعات درستی از حقایق و واقعیت‌های میدانی نداشته و بر اساس گزارش‌های غلط دریافتی، تصمیم گیری می‌کنند.

سلیمان فرنجیه موقعیت ایران را به عنوان قدرت بزرگ منطقه‌ای ستود و گفت: اکنون آمریکا و غرب نیز به این حقیقت پی برده و اعتراف کرده‌اند که جمهوری اسلامی ایران قدرتمند‌ترین کشور منطقه است و چاره‌ای جز تعامل با آن ندارند.

غضنفر رکن‌آبادی سفیر ایران در لبنان نیز با تشریح آخرین تحولات مذاکرات هسته‌ای کشورمان و تلاش‌های آمریکا و کشورهای اروپایی جهت بهبود روابط خود با ایران افزود: ثمره بیش از سه دهه مقاومت و ایستادگی، اکنون به نتیجه رسیده و آمریکا و کشورهای غربی دریافته‌اند که چاره‌ای جز تعامل مثبت با جمهوری اسلامی ایران ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز