خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان عنوان کرد:

اجرای 39 عنوان طرح و برنامه در راستای شفاف‌سازی آمار و اطلاعات آبفای استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۴۹۸

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در حال حاضر کیفیت اقلام آماری موجود در سیستم ام. ای .اس به لحاظ دقت، صحت و بهنگام بودن بصورت مطلوب تولید می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی اظهار کرد: در حال حاضر اقلام آماری موجود در سامانه MIS شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به مفهوم کامل، بهنگام، دقیق و صحیح تولید شده و در دسترس ناظران و مشترکین است.

وی با اشاره به یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی افزود: اقدامات لازم در خصوص اصلاح اقلام اطلاعاتی و طراحی گزارشات تجمیعی مشترک صورت گرفته و در جهت یکسان سازی و ایجاد وحدت رویه در تعاریف و مفاهیم استاندارد صنعت آب و فاضلاب، اقدام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تهیه و تدوین گزارش مقایسه ای عملکرد شرکت در دولت های نهم تا دوازدهم در بخش شهری و روستایی را از دیگر اقدامات در این حوزه عنوان کرد.

جزء قاسمی تصریح کرد: تجزیه و تحلیل شاخص های آماری شرکت و ارائه گزارش مربوطه به صورت کوتاه مدت و بلند مدت در بخش های شهری و روستایی از جمله اقدامات دیگر این شرکت در جهت شفاف سازی فرآیند آمار و طلاعات و ارتقاء اعتماد عمومی به آماراها انجام شده است.

این مسئول به هماهنگ سازی هر چه بیشتر اطلاعات توصیفی و مکانی اشاره کرده و افزود: گزارش مقایسه ای عملکرد شرکت در دولت‌های نهم تا دوازدهم از دیگر فعالیت‌های شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز