خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد:

حضور حداکثری مردم در انتخابات، یاس و ناامیدی دشمن را رقم می زند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۰۳۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب، این دوره از انتخابات را همچون تمام برهه‌های حساس نظام، رصد می‌کنند و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای یاس و ناامیدی دشمن را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام سعید احمدی، امروز با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات تکلیفی برای همه ماست، گفت: اینکه مردم بتوانند در سرنوشت کشور خود سهیم باشند نمادی از مردم سالاری دینی در جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، ادامه داد: لازم است تا مردم در انتخاب فرد مورد نظر شاخص‌هایی که مدنظر مقام معظم رهبری است در نظر بگیرند؛ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب نیز بارها در فرمایشات مختلف، ویژگی‌های نماینده اصلح را بیان کرده‌اند.

این مقام مسئول با تاکید براینکه نماینده اصلح باید منافع ملی را بر منافع شخصی خود مقدم بداند، گفت: یک نماینده باید تقوای اجتماعی و سیاسی لازم را داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نماینده اصلح باید برای حل مشکلات جامعه و مردم تلاش کند، افزود: صداقت و شفافیت در کارها از دیگر ویژگی های کاندیدای اصلح است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز