خبرگزاری کار ایران

ذر جلسه شورای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی مطرح شد؛

کاندیداهای ثبت‌نامی زنجان، جوان، کارمند و مستقل هستند/ پس از تایید شورای نگهبان لیست کاندیدا ها منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۵۰۷

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه کاندیداهای جوان بسیاری داوطلب حضور در انتخابات شده‌اند، گفت: اغلب شرکت کنندگان کارمند و از طیف مستقل هستند.

به گزارش ایلنا از زنجان، جلسه شورای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی استان زنجان با حضور اعضای این ستاد در راستای ارائه آخرین گزارش‌ها در حوزه انتخابات برگزار شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه سیستم جامع اطلاعات مردمی در راستای پیشگیری از تخلفات تشکیل شده است، گفت: این سامانه به صورت مستمر در حال رصد است.

محمدتقی فتحی با اشاره به اینکه کاندیداهای جوان بسیاری داوطلب حضور در انتخابات شده‌اند، گفت: اغلب شرکت کنندگان کارمند و از طیف مستقل هستند.

وی با اشاره به انجام تدابیر پیشگیرانه در جلوگیری از تخلفات افزود: تدابیر پیشگیرانه را به صورت مکتوب قبل، بعد و حین انتخابات را داریم و انتظار داریم که عزیزان این تدابیر را داشته باشند.

به گفته معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان، طبق آخرین آمار کلی احصا شده، 231 نفر برای انتخابات پیش رو در استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند.

خدابخش مرادی نافچی، نیز اظهار داشت: در ارتباط با برگزاری انتخابات تعامل بسیار خوبی بین ستاد انتخابات و مسؤولان وجود دارد و در این رابطه جلسات متعددی هم تشکیل شده است.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان ادامه داد:  امانت‌داری  و بی‌طرف از  رویکرد های است که در کل استان دنبال می‌شود.

مرادی نافچی، اضافه کرد: از کل شرکت‌کنندگان ۱۳۹ نفر از زنجان، ۳۰ نفر از ابهر، ۲۳ نفر از ایجرود و 39 نفر از خدابنده شرکت کرده‌اند.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه فعلا لیستی از کاندیداهای ثبت‌نام کرده منتشر نمی‌شود چون در مرحله نخست هستیم، گفت: در نهایت پس از تایید شورای نگهبان لیست منتشر می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان نیز در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته است، گفت: هرقدر جلوتر می‌رویم حجم کار تشدید شده و نیاز است که تلاش بیشتری در این حوزه صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از نقشه‌های شوم دشمن دو قطبی و سه قطبی کردن جامعه است و در این حوزه باید هوشیاری وجود دارد، افزود: در چنین شرایطی اعتماد عمومی مردم بسیار مهم است و برای تحصیل این اعتماد باید تلاش کنیم چون در این صورت قطعا مشارکت مردم نیز بیشتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: استفاده از اموال دولتی در انتخابات ممنوع است و هیچ دستگاه و فردی نباید از اموال عمومی در این راستا استفاده کند.

صادقی نیارکی با بیان اینکه در بحث انتخابات استفاده از جایگاه و منصب دولتی نیز ممنوع است و نباید رخ دهد، گفت: نکته دیگر اینکه به همه کارگزاران و دوایر دولتی هشدار می‌دهیم که حتی اگر کسانی موسسه عمومی غیردولتی هستند به هیچ وجه حق ندارند کمترین امکانات را در اختیار داوطلبان قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز