خبرگزاری کار ایران

انتقاد رئیس کل دادگستری از پیشرفت 27 درصدی پتروشیمی زنجان پس از 12 سال

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۹۰۵

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: بعد از 12 سال شاهد پیشرفت فیزیکی 27 درصدی پتروشیمی زنجان هستیم و این امر یعنی متولیان شرکت در دوره مسئولیت خود خوب عمل نکردند و جای انتقاد دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان ، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی،  در بازدید از شرکت پتروشیمی زنجان و آندیا فولاد این شهرستان اظهار کرد: جای تأسف است بعد از 12 سال شاهد پیشرفت فیزیکی 27 درصدی پتروشیمی زنجان باشیم و این امر یعنی متولیان شرکت در دوره مسئولیت خود خوب عمل نکردند و چرا باید این شرکت بزرگ با این همه سهامدار امروز به چرخه تولید نرسد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های بنده بعد از حضور در استان زنجان همین شرکت پتروشیمی زنجان بود و بلافاصله دستور پیگیری در حوزه اقتصاد مقاومتی دادم، گفت: مردم و سهامداران حق دارند نگران باشند که چرا بعد از این همه سال سرمایه آنها در شرکت بدون نتیجه مانده، البته به گفته مدیر عامل شرکت سهام شرکت در بورس معامله می‌شود، اما این امر به منزله توسعه یافتگی شرکت نیست.

وی با بیان اینکه در گذشته دستگاه‌های نظارتی و متولی امر تذکرات به هنگام را به مسئولان شرکت ندادند که امروز  شاهد سهل‌انگاری و عدم بهره‌برداری شرکت  باشیم، گفت: چرا باید دوره بهره‌برداری را مواجهه با دوره فرسودگی صنعت بکنیم.

صادقی نیارکی با اشاره به عقب‌ماندگی شرکت از صنعت مدرن گفت: مسئولان شرکت باید همه تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به پیشرفت فیزیکی انجام دهند تا زمینه جلب اعتماد عمومی، امید مردم و سهامداران را فراهم کنند. 

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه با اشاره به حضور در شرکت آندیا فولاد ایجرود و بازدید از بخش‌های مختلف شرکت گفت: وظیفه خود می‌دانیم از سرمایه‌گذار خارجی حمایت کنیم، چرا که قوانین جاری کشور به سمت استقبال از سرمایه‌گذار خارجی پیش می‌رود و قوانین ما در حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی سختگیرانه نیست و نظام جمهوری اسلامی فارغ از مذهب، ملیت و ادیان  به مالکیت افراد احترام خاصی قائل است.

وی با اشاره به اینکه از اولویت‌های قوه قضائیه در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید و اشتغال سرمایه‌گذاران بخش دولتی و خصوصی است، افزود: این شرکت مشکل تأمین مواد اولیه و بازار فروش ندارد، اما کارگران مشکلاتی دارند که امیدواریم این مشکل قشر زحمتکش هرچه زودتر برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز