خبرگزاری کار ایران

در اختتامیه جشنواره تئاتر استان زنجان عنوان شد:

یکی از بزرگترین انجمن های کشور نیازمند حمایت است/ضرورت حل مشکلات هنر ماندگار تتاتر/ نبود تئاتر شهر در زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۹۰۲

دبیر جشنواره سی و یکمین تئاتر استان زنجان مهم‌ترین مشکل تئاتر استان زنجان را نبود تئاتر شهر عنوان کرد و گفت:انجمن زنجان یکی از بزرگترین انجمن های کشور است که نیازمند حمایت است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حسین نجفی، دبیر جشنواره تئاتر استان زنجان با اشاره به اینکه سی و یکمین جشنواره تئاتر استان زنجان از 3 تا 7 آذرماه در زنجان اجرا شد، گفت: داوری این جشنواره را اتابک نادری، پیمان کریمی و زهرا خسروی برعهده داشتند.

حسین نجفی در ادامه با تاکید بر اینکه ۱۳ گروه تئاتر در انجمن تئاتر استان زنجان ثبت شده است، ادامه داد: پرونده هفت گروه تئاتر نیز امسال به مرکز ارسال شده است که تا پایان سال ثبت می شود.

دبیر جشنواره تئاتر استان زنجان با بیان اینکه۱۴ اثر به جشنواره زنجان ارسال شد،افزود: ۹ اثر در نهایت برای بخش رقابت معرفی شد.

نجفی مهم‌ترین مشکل تئاتر استان زنجان را نبود تئاتر شهر عنوان کرد و گفت:انجمن زنجان یکی از بزرگترین انجمن های کشور محسوب می شود که نیازمند حمایت است.

وی نبود سالن تخصصی نمایش را از دیگر مشکلات دانست و بیان داشت: ضروری است مشکلات این هنر ماندگار حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز