خبرگزاری کار ایران

حقیقی تاکید کرد؛

ضرورت پیگیری مقاومت بانک ها در خصوص ضمانت های زنجیره ای/ لزوم رسیدگی به مسائل و مشکلات بانک‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۳۳۱

به گفته استاندار زنجان موضوع مقاومت برخی از شعبات بانک‌ها در مورد ضمانت‌های زنجیره‌ای در ارائه تسهیلات مقاوم‌سازی روستایی باید به صورت مکتوب به شعبه مرکزی اطلاع رسانی شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، استاندار زنجان، در جلسه شورای هماهنگی بانک‌ها اظهار کرد: به منظور ارزیابی خسارت های ناشی از زلزله اخیر، تیم‌های ارزیاب، اعزام شدند که خوشبختانه در استان مسئله خاصی وجود نداشت.

فتح الله حقیقی،  در ادامه به نقش بانک در رونق تولید و فعالیت چرخه تولید اشاره کرد و افزود: با فعالیت بانک ها علاوه بر جلوگیری از تعطیلی واحدهای صنعتی، تعدادی از واحدهای تعطیل نیز به چرخه تولید بازگشتند

وی افزود: عدم نقدینگی و افزایش هزینه ها مشکلات متعددی برای واحدهای تولیدی ایجاد کرده است که در دیدار با معاون اول رئیس جمهور خواستار افزایش سقف تسهیلات برای افزایش تاثیر آن شدیم.

استاندار زنجان بر ضرورت تهیه گزارش از فعالیت دستگاه‌ها برای اطلاع‌رسانی در بین مردم تاکید کرد و گفت: مردم باید در جریان عملکرد بانک ها قرار گیرند.

حقیقی خواستار تشکیل جلسه‌ای برای طرح و بررسی دغدغه بانک‌ها شد ک افزود: باید به مسائل و مشکلات بانک‌ها نیز رسیدگی شود.

به گفته مقام عالی دولت در استان  موضوع مقاومت برخی از شعبات بانک‌ها در مورد ضمانت‌های زنجیره‌ای در ارائه تسهیلات مقاوم‌سازی روستایی باید به صورت مکتوب به شعبه مرکزی اطلاع رسانی شود

استاندار زنجان در خصوص انتخابات هم گفت: همه مردم ومسؤولان وظیفه دارند برای برگزاری انتخابات با شکوه تلاش کنند.

مدیر کل بنیاد مسکن استان زنجان هم در  سخنانی اظهار کرد: تسهیلات مسکن برای بازسازی منازل آسیب‌دیده در سیل در سه مرحله ارائه می شود.

سجاد صنعتی منفرد ادامه داد: در سال‌جاری 2 هزار و 958 فقره تسهیلات در زمینه‌ بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در حوادث سیل در استان زنجان ارائه شده است.

به گفته وی از مجموع تسهیلات برای بازسازی واحدهای مسکونی 180 فقره تسهیلات برای احداث واحدهای مسکونی شهری بوده و یک هزار و 328 فقره تسهیلات نیز برای احداث روستایی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از تسهیلات پرداخت شده برای واحدهای روستایی تعداد یک هزار و 450 فقره تسهیلات در زمینه تعمیرات بوده است، خاطرنشان کرد:تسهیلات احداث واحد مسکونی در مناطق شهری 50 میلیون تومان پیش‌بینی شده و تسهیلات برای واحدهای احداثی در روستاها نیز 40 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز