خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس جمهوری در زنجان؛

هفت واحد تولیدی با حجم سرمایه گذرای ۲۵۰۰ میلیارد تومانی افتتاح می شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۸۸۱

امسال با حضور رئیس جمهوری هفت واحد با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی امروز در جریان آغاز به کار نیروهای جدیدالورود شرکت ایران ترانسفوی زنجان اظهار کرد: ایجاد آرامش در جامعه نیازمند تقشه و تصمیم درست است که بزرگترین تکلیفی است که مدیریت استان دارد.

استاندار زنجان خواستار همراهی دیگر مسئولان برای تصمیم سازی بهتر در جامعه شد و گفت: در استان زنجان تعامل خوبی بین مسئولان حاکم است.

وی با یادآوری اینکه همه جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی تشکیل شده است، افزود: ۴۹ ستاد تسهیل به صورت عملیاتی برگزار شده است.

مقام عالی استان با بیان اینکه مشکلاتی که قابلیت حل شدن در استان نداشتند از طریق مرکز پیگیری می شوند، ادامه داد: به همین منظور جلسات کاری با وزیران مربوطه برگزار می‌شود تا واحدهای تولیدی نیز دلگرم پیگیری مسئولان باشند.

وی با یادآوری اینکه امسال و سال گذشته هیچ واحد تولیدی در استان زنجان تعطیل نشده است، افزود: با تلاش های انجام شده برخی از واحدها حتی به چرخه تولید بازگشته‌اند.

حقیقی به افتتاح 2 واحد تولیدی با سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی و 15 میلیارد تومانی در استان اشاره کرد و گفت: امسال با حضور رئیس جمهوری هفت واحد با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 2 هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود.

وی خواستار استفاده از نیروهای بومی توسط واحدهای تولیدی شد و گفت: استفاده از نیروی غیربومی مشروط به عدم وجود نیروی کار متخصص است که که برای بررسی این مهم کارگروه رصد اشتغال در استان ایجاد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز