خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

تجهیز شهرهای استان زنجان به دستگاه های نشت یاب خطوط لوله

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۴۷۲

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: شهرهای استان زنجان طی یک برنامه میان مدت به دستگاه های نشت یاب خطوط لوله آب تجهیز می شوند.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی با اعلام این خبر، اظهار داشت: تجهیز شهرهای استان به دستگاه های نشت یاب با هدف پیگیری از هدر رفت آب و شناسایی و اصلاح شکستگی های خطوط لوله در زیر زمین به کار گرفته می شود.

وی افزود: تا کنون شهر زنجان به دو دستگاه نشت یاب تجهیز شده است و 2 دستگاه دیگر نیز اخیراً برای شهرهای ابهر و قیدار اختصاص یافت.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: 2 میلیارد ریال اعتبار برای خرید دستگاه های نشت یاب خطوط لوله شهرهای استان اختصاص یافته است و به مرور با تامین ردیف های اعتباری سایر شهرهای استان نیز به این دستگاه ها مجهز می شوند.

جزء قاسمی تصریح کرد: شرکت آبفا در نظر دارد در افق این طرح با پوشش تمام شهرستان های استان در قالب یک برنامه مداوم با پایش خطوط شبکه توزیع آب شهرهای استان زنجان تا میزان 80 درصد از نشتی ها را شناسایی و از هدر رفت آب پیشگیری نماید.

این مسئول با اشاره به تجربه مثبت بکارگیری دستگاه های نشت یابی در برخی شهرهای استان گفت: با توجه به اینکه تکنولوژی تولید این دستگاه ها در کشور بطور کامل ایجاد شده است، برای تداوم خدمات و پیشگیری از هدر رفت آب تمام شهرستانهای استان طی یک برنامه میان مدت به این دستگاه ها تجهیز خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز