خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان:

یکی از مشکلات واحدهای صنعتی، قدیمی بودن دانش فنی است

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۲۴۸

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به تامین میزان اشتغال استان توسط واحدهای صنعتی گفت: 85 درصد از اشتغال استان زنجان توسط واحدهای صنعتی کوچک ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان، با اشاره به تعداد واحدهای صنعتی کوچک در استان زنجان اظهار کرد‌: 70 درصد از واحدهای صنعتی استان زنجان کوچک بوده و 30 درصد باقیمانده واحد‌های بزرگ و متوسط هستند.

ایرج احمدی، با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از اشتغال استان زنجان به واسطه صنایع کوچک ایجاد شده است ابراز کرد: این روند در سطح کشور نیز به این شکل است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان به عمده مشکلات واحدهای صنعتی کوچک استان زنجان اشاره و بیان کرد: عمده مشکلاتی که واحدهای صنعتی کوچک استان با آن مواجه هستند قدیمی بودن دانش فنی است.

وی ابراز کرد: قدیمی‌بودن ماشین آلات سبب کند شدن خط تولید واحدهای واحدها شده و افزایش مصرف گاز و برق دستگاه بالا می‌رود در نتیجه خط تولید برای تولید کننده به صرفه نمی‌شود.

احمدی بیان کرد: برخی از قوانین دست و پاگیر مانند بیمه و مالیات و اختلاف بین شرکا نیز از جمله مشکلات واحدهای تولیدی در استان زنجان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز