خبرگزاری کار ایران

حقیقی خبرداد:

عملیاتی شدن 54 درصدی مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در زنجان/تلاش برای تبدیل پسماند های 15ساله 7میلیون تنی به نفع مردم زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۶۹۶

استاندار زنجان با اشاره به عملیاتی شدن ۵۴ درصد از مصوبات این کارگروه در ۹ ماه گذشته ادامه داد: بسیاری از تصمیمات جلسه ستاد رفع موانع تولید زنجان مصوبه کشوری شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، استاندار زنجان، در جلسه گفت و گوی بخش خصوصی با دولت، اظهار کرد: هدف از کارگروه های رفع موانع تولید کمک به واحدهای صنعتی مشکل دار است.

فتح الله حقیقی،  با اشاره به عملیاتی شدن 54 درصد از مصوبات این کارگروه در 9 ماه گذشته ادامه داد: بسیاری از تصمیمات جلسه ستاد رفع موانع تولید زنجان مصوبه کشوری شده است.

وی با یادآوری اینکه اجرای قانون نباید موجب ناراحتی کسی شود، افزود: در زنجان پروژه هایی وجود دارد که ۸۰ سال اگر شرایط ثابت باقی بماند، به اجرا می رسد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مجموع تولید گوجه فرنگی استان زنجان ۲۵۰ هزار تن بود که امسال به ۴۰۰ هزار تن رسیده است، ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و ۱۰۰ تن به صورت روزانه در زنجان گوجه فرنگی خرید می شود.

به گفته حقیقی در ۱۵ سال گذشته پسماندهای روی زنجان تعیین تکلیف نشده است که تمام تلاش بنده برای تبدیل این پسماند به هزینه برای مردم است.

نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی با بیان اینکه کلید ساخت اتاق شهرک صنعتی ترک در استان از دو سال پیش زده شده است، گفت: شهرک صنعتی افق ابهر با مشکل تامین آب و برق مواجه است و امروز شهرک سلطانیه افتتاح می شود.

عزیزی ضمن تاکید بر تامین امنیت سرمایه گذاری، گفت: ابهر بافت ۲۵ سال تعطیل بودکه امسال تا آخر سال با تجهیزاتی که خریداری کرده است،راه اندازی می شود.

نماینده مردم زنجان و طارم هم با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس تلاش می کنند تا بار مالیات بر ارزش افزوده ازدوش تولید کننده برداشته شود و به مصرف کننده برسد، گفت: اعلام اموال و دارایی مسئولان در مجلس پیگیری می شود که به صیانت از مدیران کمک می کند.

فریدون احمدی افزود: متاسفانه یکی از اشتباهات مجلس تصویب تشکیل وزارت بازرگانی بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز