خبرگزاری کار ایران

نقاش کوچک زنجانی دیپلم افتخار مسابقه نقاشی اسپانیا را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۷۹۶

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: کوثر علیاری کودک 6 ساله زنجانی در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا (2017) دپیلم افتخار کسب کرد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمدنقی صالحی، امروز با اعلام این خبر،افزود: عضو هنرمند کانون پرورش فکری زنجان، در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا که با موضوع « به ستاره‌ها، آینده‌ دنیا نگاه کنید » عضو هنرمند مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون پرورش فکری زنجان موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

وی تصریح کرد: این مسابقه بین‌المللی که با همکاری دفتر امور فضایی سازمان ملل متحد (یونوسا) برگزار شد، تلاش داشت آگاهی نسل جدید را در مورد موضوع‌های اجتماعی پیرامون طبیعت جهان با کمک سلاح قدرت‌مند آموزش بالا ببرد.

این مسئول ادامه داد: برهمین اساس، در بخش نقاشی این مسابقه، دیپلم افتخار و تقدیرنامه نماینده سازمان ملل متحد به  کوثر علیاری  6 ساله زنجانی از مرکز فرهنگی و هنری شماره 2 از زنجان تعلق گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا،سه هزار و 502 اثر از 34 کشور جهان شرکت داده شده بود که هشت نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به افتخار آفرینی در این رقابت شدند.

صالحی، در پایان، اضافه کرد : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، 234 اثر نقاشی، پوستر و نقاشی دیواری اعضای خود را به این مسابقه بین‌المللی هنری در اسپانیا ارسال کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز