خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

نوسان روزانه قیمت شیر در زنجان / صدای‌ ما به جایی نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۴۴۹

با بررسی میدانی قیمت شیر در چند منطقه زنجان متوجه غیرهمسانی قیمت ‌ها می‌شویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، با وجود تورم در جامعه به نظر می‌رسد برخی فروشندگان و حتی شهروندان مناطق مختلف شهر زنجان نیز بنا به دلایلی به گرانی اقلام و کالاهای اساسی دامن می‌زنند. دراین‌باره با یک بررسی میدانی در چند منطقه زنجان متوجه غیرهمسانی قیمت شیر شدیم.

در لبنیات فروشی واقع در خیابان اول شهرک کارمندان فروشنده‌ای در فروشگاه لبنیاتی می‌گوید: امروز شیر کیلویی به قیمت 2600 عرضه می‌شود ولی مطمئنا فردا کیلویی 2800 تومان خواهد بود.

این فروشنده زنجانی اضافه می‌کند: حتی با پایین آمدن قیمت دلار نیز قیمت شیر و برخی اقلام اساسی پایین نیامده است.

صاحب فروشگاهی در شهرک فجر زنجان، نیز می‌گوید: قیمت شیر هر روز بالا می‌رود و ما نیز تابع بازار هستیم.

فروشنده‌ای دیگر، در خیابانی سعدی‌شمالی زنجان، قیمت یک‌کیلو شیر را 2600 تومان اعلام می‌کند و می‌گوید: ما حوصله بررسی عوامل بالا رفتن قیمت شیر را نداریم. اگر خریدار هستی برایت شیر وزن کنم وگرنه به سلامت؛ تشریف ببرید.

وی در حضور مشتری دیگر اضافه می‌کند: فروشندگان  شیر به مغازه‌داران نیز شیر را با این قیمت‌ها می‌فروشند. ما چه تقصیری داریم؟

فروشگاهی در خیابان مطهری، قیمت یک‌کیلو شیر را 2500 تومان و در خیابانی واقع در حاشیه و جنوب شهر شیر به قیمت کیلویی 2400 تومان عرضه می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان نیز اعلام کرد: وضعیت نظارت در زنجان مطلوب نیست.

مرتضی ممیزی درباره وضعیت نظارت‌ها بر قیمت اقلام مصرفی در بازار زنجان تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی وضعیت نظارت‌ها رضایت‌بخش نیست چراکه برخی افراد در جامعه از این وضعیت سوء‌استفاده می‌کنند و برخی تخلفات به‌دلیل عدم نظارت افزایش یافته است.

ممیزی در واکنش به عملکرد دستگاه‌های نظارتی استان تاکید کرد: در وضعیت فعلی افراد سودجو از دست برخورد قانون دور هستند و به سودجویی‌های خود ادامه می‌دهند. براساس آمار و اطلاعات وضعیت نظارت‌ها به آن صورتی که باید باشد، وجود ندارد و مطلوب نیست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان تاکید کرد: ما نیز از وضعیت نظارت‌ها ناراضی هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم ولی صدای‌مان به جایی نمی‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز