خبرگزاری کار ایران

استانداری زنجان:

ستاد مدیریت شهری در استانداری تشکیل می‌شود/ ناهماهنگی از سوی دستگاه‌های اجرایی پذیرفته شده نیست

asdasd
کد خبر : ۷۰۴۰۸۰

استاندار زنجان با انتقاد از منظر شهری و ناهماهنگی از سوی دستگاه های اجرایی از تشکیل ستاد مدیریت شهری در استانداری خبر داد.

به گزارش ایلنا ، فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان، در جلسه دیدار با اصناف و بازاریان زنجان، گفت: برخوداری از سیما و منظر مناسب شهری حق مسلم تمام شهروندان است.

استاندار زنجان با انتقاد از منظر نامناسب درون و برون شهری گفت: بایستی المانی جهت معرفی شهر زنجان در ورودی شهر نصب شود.

مقام عالی استان با یادآوری اینکه هیچگونه ناهماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی پذیرفته شده نیست، گفت: متاسفانه ترافیک شدیدی در برخی از فلکه‌ها و میادین سطح شهر ایجاد شده که خاطر مردم از این موضوع مکدر می‌شود.

استاندار زنجان به وجود سرعت‌گیرهای نامتعارف در سطح شهر اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برای حل این مشکلات هماهنگ عمل کنند.

حقیقی با یادآوری اینکه بسیاری از این اقدامات بدون صرف اعتبار هم امکان اجرایی شدن دارد، تاکید کرد: در بازار زنجان هم بایستی اقداماتی برای زیباسازی این مجموعه تاریخی انجام شود.

مقام عالی استان خواستار نظارت معاون امور عمرانی در کمیته ساماندهی بازار شد و گفت: فرماندار هم به عنوان رئیس کمیته جدولی برای اقدامات انجام شده و وظایف هر یک از دستگاه‌ها تهیه کند.

وی با یادآوری اینکه ستاد مدیریت شهری در استانداری تشکیل خواهد شد، گفت: در این جلسه اقدامات انجام شده در حوزه ساماندهی بازار زنجان از سوی دستگاه‌های عضو ارائه خواهد شد.

حقیقی به ضرورت ایجاد سرویس بهداشتی در بازار زنجان اشاره کرد و گفت: امید می‌رود با نظارت و اقدامات دستگاه‌های مرتبط مشکلات بازار زنجان بزودی حل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز