خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین آیین پاسداشت روزجهانی عکاسی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۹۵۶

دبیرعلمی سومین آیین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان از برگزاری سومین آیین پاسداشت روز جهانی عکاسی عصر امروز ۲۹ مرداد در کارخانه کبریت زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان ، حمیدرضا بازرگانی، دبیرعلمی سومین آیین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان به  گفت: ایده اصلی برگزاری آیین پاسداشت روز جهانی عکاسی به سال 91 باز می گردد که پس از استقبال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدور مجوزهای لازم این مراسم در زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری دومین آیین پاسداشت در زنجان تصریح کرد: بنا به دلایلی این برنامه در طی سال های 93 تا 96 برگزار نشد و امسال برای سومین سال این آیین با برپایی نشست های تخصصی در زنجان برگزار می شود.

این هنرمند زنجانی به برگزاری نمایشگاه های عکاسی در روستاها و مناطق دوردست زنجان این سال ها اشاره کرد و گفت: دوره های آموزش هنرعکاسی به کودکان این مناطق به صورت ماهانه برگزار می شود.

بازرگانی افزود: نشست تخصصی با موضوع عکس و واژه‌ها با حضور کریم متقی، نشست تخصصی با موضوع عکاسی از مردم برای مردم با حضور احسان کمالی و نشست تخصصی با موضوع ادیت و ویرایش عکاسی با حضور ساسان پناهی و نشست تخصصی با موضوع جستاری در پیرامون پیدایش عکاسی با حضور حمیدرضا بازرگانی برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز