خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

سامانه صدور الکترونیکی مجوز مشاغل خانگی در زنجان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۱۹

به منظور تسهیل در ارائه مجوز مشاغل خانگی و عدم مراجعه حضوری متقاضیان، سامانه صدور الکترونیکی مجوز مشاغل خانگی در استان زنجان رونمایی می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع، هیات تشخیص در شهرستان‌های ایجرود و سلطانیه و هیات حل اختلاف در شهرستان خدابنده راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، احمد غریوی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز، یکشنبه(۳ اسفند) در مراسم رونمایی از سامانه صدور الکترونیکی مجوز مشاغل خانگی در استان اظهار کرد: این سامانه به همت همکاران این اداره تهیه شده است و به عنوان یک اقدام ابتکاری در کشور محسوب می‌شود.

غریوی، با تاکید بر اینکه طرح مذکور مورد تائید وزارت متبوع قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این سامانه پس از بهره برداری در استان زنجان در سطح کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکی از مزیت‌های این سامانه را عدم مراجعه حضوری متقاضیان برای دریافت مجوز مشاغل خانگی عنوان کرد و گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع، هیات تشخیص در شهرستان‌های ایجرود و سلطانیه و هیات حل اختلاف در شهرستان خدابنده راه اندازی شده است.

وی، همچنین از راه اندازی سامانه مشاغل سخت و زیان آور در زنجان خبر داد و گفت: سامانه مشاغل خانگی یک کار ابتکاری است که صدور مجوز به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، در پایان سخنان خود، به ارائه تسهیلات مشاغل خانگی از طریق موسسات و بانک‌های قرض الحسنه اشاره کرد و افزود: به دلیل بالا بودن سود تسهیلات بانکی متقاضیان تسهیلات نسبت به سنوات گذشته کاهش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز