خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز سال ۹۴؛

۵۱ مرکز تخصصی قرآنی در کشور تاسیس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۳۱

مسئول جامعه القرآن کریم زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر جامعه القرآن کریم با ۷۰ شعبه در سراسر کشور فعالیت می کند، از تاسیس ۱۰۰ پیش دبستانی قرآنی و ۵۱ مرکز تخصصی قرآن کریم در سال آینده خبر داد.

مسئول جامعه القرآن کریم کشور گفت: تاسیس ۱۰۰ پیش دبستانی قرآنی و ۵۱ مرکز تخصصی قرآنی در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، آیت اله سید محمد مهدی طباطبایی، مسئول جامعه القرآن کریم کشور، شامگاه امروز سه شنبه(۲۱ بهمن) در حاشیه جشن اختتامیه طرح قرآنی «چله بر بال ملائک» بدر جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۷۰ شعبه از این موسسه در سطح کشور نسبت به آموزش مفاهیم قرآنی فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه آموزش الفاظ، معانی و تفسیر قرآن کریم برای تمام مقاط سنی در این موسسات اجرا می شود، گفت: روش تدریس در این مراکز به شکل نوین است و نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز کتاب هایی که در این موسسات تدریس می شود به زبان های مختلف ترجمه و تدریس می شود.

آیت اله طباطبایی از آموزش مربیان این مراکز در قم خبر داد و افزود: کلاس های تخصصی قرآن کریم برای بزرگسالان نیز برگزار می شود.

وی از چاپ ۴۵۰ عنوان کتب درسی ویژه این موسسات خبر داد و افزود: این کتب در اختیار مربیان قرار می گیرد و هر سال بیش از ۱۰۰ هزار قرآن آموز تحت پوشش برنامه های قرآنی این موسسات قرار می گیرند.

مسئول جامعه القرآن کریم کشور به برنامه‌های سال آینده این موسسه اشاره کرد و افزود: تاسیس ۱۰۰ پیش دبستانی قرآنی و ۵۱ مرکز تخصصی قرآنی در دستور کار است.

وی به سفر اخیر خود به استان زنجان و راه اندازی چهار مرکز جدید خبر داد و افزود: در تلاش هستیم که بیش از ۸۰ مرکز جدید در سال آینده در کشور تاسیس شود و سهم استان زنجان از این تعداد ۱۰ مرکز است.

این فعال قرآنی با اشاره به اینکه فعالیت در این موسسات با آیات اخلاقی قرآن کریم آغاز می شود، افزود: توسعه و ترویج سبک زندگی از دیدگاه قرآنی مهمترین هدفی است که دنبال می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز