خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران و مسئولین دفاتر توزیع برق استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۵۵

این دوره آموزشی به منظور آشنایی با اسناد و نحوه بایگانی مدارک سازمانی برای ۴۰تن از مسئولین دفاتر این شرکت با تدریس دهستانی برگزار شد که شرکت کنندگان از اهمیت اسناد در سیستم‌های بایگانی و نحوه ثبت و ارجاع سریع اسناد آشنا شدند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، گفت: باتوجه به اهمیت ریشه کنی فساد اداری در جامعه، یک دورهٔ آموزشی «کارتیمی و تفویض اختیار» با رویکرد سلامت اداری در حضور ۴۰تن از مدیران ارشد و میانی شرکت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از زنجان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، کارگاه آموزشی کارتیمی و تفویض اختیار ویژهٔ مدیران با تاکید بر اهمیت سلامت اداری و دوره آموزشی مدیریت اسناد و اصول فن بایگانی برای مسئولین دفا‌تر و بایگانی با شرکت ۸۰تن از مدیران و مسئولین دفاتراین شرکت برگزار شد.

کابلی، معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به دو کارگاه آموزشی برگزار شده در این شرکت گفت: باتوجه به اهمیت ریشه کنی فساد اداری در جامعه، یک دورهٔ آموزشی «کارتیمی و تفویض اختیار» با رویکرد سلامت اداری در حضور ۴۰تن از مدیران ارشد و میانی شرکت برگزار شد.

در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با موضوعات بازبینی پدیده فساد اداری، تبیین آیین نامه پیشگیری و مبارزه با رشوه و راهکارهای مدیریتی، ‌فرهنگی و آموزشی موثر در زمینه رفع پدیده فساد اداری و همچنین با اصول کارتیمی و تفویض اختیار آشنا شدند.

وی در ارتباط با کارگاه آموزشی «مدیریت اسناد واصول فن بایگانی» گفت: این دوره آموزشی به منظور آشنایی با اسناد و نحوه بایگانی مدارک سازمانی برای ۴۰تن از مسئولین دفا‌تر این شرکت با تدریس دکتر دهستانی برگزار شد که شرکت کنندگان از اهمیت اسناد در سیستم‌های بایگانی و نحوه ثبت وارجاع سریع اسناد آشنا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز