خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

عملکرد مطلوب صدا و سیمای مرکز زنجان در تحقق شعار سال

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۷۴

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان برای عملی کردن شعار سال و تاکیدات مقام معظم رهبری موثر عمل کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: پوشش خبری بسیج از سوی صدا و سیما در مناسبت‌های مختلف به خوبی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلناز زنجان, عبدالله جعفری ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی تقویت بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری همایش بسیج و رسانه اظهار داشت: این همایش ۲۸ آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میهمان ویژه این همایش است، ادامه داد: این همایش به صورت کارگاهی برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه ۱۳۰ نفر از اصحاب رسانه و مطبوعات و روابط عمومی‌های سپاه استان در این همایش شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: برای برگزاری مطلوب این همایش حضور فعال رسانه‌ها در کارگاه‌های آموزشی ضروری است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار داشت: در طول چند سال گذشته ارتباط صدا و سیمای مرکز زنجان با بسیج مطلوب بوده است.

جعفری با اشاره به اینکه بسیج نقش تاثیر گذاری در برنامه‌های کشور دارد، افزود: پوشش خبری بسیج از سوی صدا و سیما در مناسبت‌های مختلف به خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعامل سازنده و تاثیرگذاری بین صدا و سیما و فضای مجازی استان برقرار است، تصریح کرد: با آغاز به کار بسیج رسانه استان نیز این ارتباط دوسویه ادامه داشته است.

پوشش مطلوب برنامه‌های بسیج

این مسئول با اشاره به اینکه صدا و سیما در مناسبت‌های مختلف همانند هفته بسیج، هفته دفاع مقدس و یا اقشار بسیج این برنامه‌ها را به نحو مطلوبی پوشش داده است، تصریح کرد: تولیدات گروه تلویزیونی در خصوص دفاع مقدس و مصاحبه با رزمندگان دفاع مقدس برای بیان خاطرات و به تصویر کشیدن اقدامات و اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطلوب بوده است.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه همکاری دو جانبه بسیج و شبکه اشراق در بخش‌های مختلف دیده می‌شود، ادامه داد: این شبکه در تشریح برنامه‌های بسیج موفق عمل کرده است.

جعفری با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی با عزم ملی و مدیریت جهادی تصریح کرد: برنامه‌ها، نشست‌ها و همایش‌های مختلفی در این زمینه از سوی دستگاه‌های اجرایی برگزار شده است که صدا و سیما در پوشش خبری این برنامه‌ها تاثیرگذار بوده است.

وی وظیفه صدا و سیما را در تشریح و تبیین شعار سال جاری بسیار برجسته عنوان کرد و گفت: این سازمان نقش عمده‌ای در اجرایی کردن سیاست‌های نظام در حوزه اقتصادی و سیاسی دارد.

این مسئول با بیان اینکه صدا و سیما برای عملی کردن شعار سال ابزارهای متعددی دارد، افزود: تا کنون از این ابزارها به خوبی استفاده شده است.

ترویج استفاده از کالاهای ایرانی ضروری است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان ترویج استفاده از کالاهای باکیفیت داخلی را یکی از راه‌های تحقق حماسه اقتصادی عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در این زمینه نقش تاثیرگذاری دارند.

جعفری با اشاره به اینکه صدا و سیما فرهنگ ساز در جامعه است، بیان داشت: معرفی موثر کالاهای مرغوب تولید داخل موجب تشویق تولید کننده می‌شود.

وی بر ضرورت توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال تاکید کرد و گفت: نقش صدا و سیما در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.

این مسئول در پایان با تقدیر از عملکرد چند ساله صدا و سیما در استان زنجان خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت صدا و سیما، ساماندهی نیروها، پوشش مطلوب عزاداری‌های مردم زنجان، تولید برنامه‌های ویژه و تاثیر گذار از جمله عملکرد صدا و سیمای زنجان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز