خبرگزاری کار ایران

همزمان با شب تاسوای حسینی در زنجان صورت گرفت؛

رادان در جمع عزاداران حسینی زینبیه اعظم زنجان حضور یافت

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۴۶

رییس مرکز مطالعات راهبردی نا جا، همزمان با شب تاسوای حسینی درجمع مردم عزادار حسینی زینبیه اعظم زنجان حضور یافت.

رییس مرکز مطالعات راهبردی نا جا, گفت: تا زمانی که عزاداران حسینی محب واقعی ائمه اطهار باشند دشمنان نمی توانند به مقاصد شوم خود دست یابند.

به گزارش خبرنگار رایلنا از زنجان، سردار احمد رضا رادان، شامگاه دیروز، یکشنبه(۱۱آبان) همزمان با هشتم محرم الحرام در جمع عزاداران حسینی زینبیه اعظم زنجان حضور یافت.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا, در جمع عزاداران زنجان, با تاکید بر اینکه دشمنان با تمام قوای خود درصدد ضربه زدن به دین و مقدسات اسلامی هستند، اظهار داشت: داعش یک عنصر کثیف و دست پرورده اسرائیل و آمریکاست که به بهانه تشکیل دولت اسلامی شام و عراق جنایت های غیر انسانی را انجام می دهند.

سردار رادان مسئولیت هیات های عزاداری در شرایط کنونی را بسیار حساس و مهم ارزیابی کرد و گفت: بی توجهی و بی مسوولیتی ها می تواند به بروز انحرافاتی ناخوشایند منجر شود.

رییس مرکز مطالعات راهبردی نا جا, با بیان اینکه تبعیت از فرامین رهبری توطئه های دشمنان را یکی پس دیگری خنثی کرده، خاطر نشان شد: توجه به این امر مهم در کشور موجب حفظ کشور از گزند دشمنان می شود.

سردار رادان در پایان با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی با درک وضعیت موجود در صدد ایجاد، تفرقه، دودستگی در میان مسلمانان هستند, تاکید کرد: تا زمانی که عزاداران حسینی محب واقعی ائمه اطهار باشند آنان نمی توانند به مقاصد شوم خود دست یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز