خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری استان زنجان اعلام کرد:

ارسال ۱۲۸ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره قرآنی تقبیح «گناهان زبانی»

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۳۸۹

رئیس حوزه هنری استان زنجان از ارسال ۱۲۸ اثر از سوی هنرمندان ۱۲ استان کشور به دومین جشنواره قرآنی «گناهان زبانی» خبر داد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان، گفت: توجه به اینکه این جشنواره، امسال به صورت تخصصی‌تر برگزار شد، آثار ارسالی از کیفیت بهتری نسبت به دوره قبل برخوردار است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حمیدرضا اسماعیلی، امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: دومین جشنواره قرآنی تقبیح «گناهان زبانی» به صورت منطقه‌ای با موضوع گناهان زبانی از دیدگاه قرآن و احادیثبرگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره در چهار بخش کاریکاتور، فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای، داستانک و شعر طنز برگزار شد، ابراز کرد: جمال رحمتی، همایون اسعدیان، ساسان ناطق و ناصر فیض به ترتیب دبیران علمی این چهار بخش جشنواره هستند.

اسماعیلی، تشویق و ترغیب هنرمندان به منظور غنای آثار خود با استفاده از قرآن و منابع قرآنی را یکی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره برشمرد و ادامه داد: آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان با ابعاد گوناگون ادبی و هنری قرآن و معرفی بیشتر قرآن به عنوان الگوی اعتقادی و فکری و زیبایی‌شناسی به عنوان پشتوانه غنی هنرهای ایرانی نیز از دیگر اهداف مهم این جشنواره است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۲۸ اثر از ۵۵هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه این جشنواره امسال به صورت تخصصی‌تر برگزار شد، آثار ارسالی از کیفیت بهتری نسبت به دوره قبل برخوردار است.

رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره قرانی گناهان زبانی در ۳۱ شهریورماه ۹۳ به پایان رسیده است، افزود: کار بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه دومین جشنواره قرآنی گناهان زبانی اکنون از سوی هیات داوران جشنواره آغاز شده است.

وی با یادآوری اینکه اسامی برگزیدگان این جشنواره پس از داوری نهایی آثار توسط هیئت داوران از طریق سایت اطلاع رسانی حوزه هنری استان زنجان به نشانی www. artzanjan. irاعلام می‌شود، گفت: دومین جشنواره قرآنی «گناهان زبانی» با مشارکت موسسه دارالقرآن کریم زنجان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز