خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی موسسه آموزش عالی روزبه زنجان:

۹۴ نفر از دانشجویان موسسه آموزش عالی زنجان موفق به قبولی در کارشناسی ارشد شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۲۶۰

مسئول روابط عمومی موس آموزش عالی روز به زنجان, گفت: قبولی نهایی آزمون کارشناسی ارشد دانشجویان موسسه آموزش عالی روزبه زنجان در سال۱۳۹۳ در دانشگاههای معتبر کشوراست

مسئول روابط عمومی موس آموزش عالی روز به زنجان, گفت: دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاههای معتبر کشور از بین فارغ التحصیلان موسسه آموزش عالی روزبه زنجان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازنجان, عبداللهی, امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان, اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی موسسه آموزش عالی روزبه زنجان ایجاد امکانات و فرصت یابی برای همه دانشجویان به منظور دستیابی به علم ودانش وافزایش سطح علمی دانشجویان است.

عبداللهی با بیان اینکه دانشجویان موسسه آموزش عالی روزبه در دانشگاههای معتبر کشور پذیرش می شوند, افزود: دانشگاه تهران, دانشگاه تربیت مدرس, دالنشگاه فردوسی مشهد, دانشگاه شهید چمران اهواز, دانشگاه کاشان, دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی, دانشگاه کردستان, دانشگاه صنعتی بابل و دانشگاهاه گیلان و غیره از جمله این دانشگاههای مورد پذیرش دانشجویان مقاطع بالاترموسسه آموزش عالی روزبه زنجان است.

وی با اشاره به رشته های مورد پذیرش این موسسه علمی در زنجان گفت: رشته های پذیرفته شده این دانشگاهها در سطح کشور, معماری, برق قدرت, مکانیک, الکترونیک, کامپیوتر, ارتباط تصویری, عمران, آی سی تی, ریاضی و غیره بوده است.

مسئول روابط عمومی موسسه آموزش عالی همچنین با بیان اینکه در سالجاری ۹۴نفر از دانشجویان موسسه آموزش عالی موفق به قبولی نهایی در آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاههای معتبر کشور شدند, یادآورشد: این تعداد قبولی نسبت به سال گذشته دارای افزایش چشمگیری دوبرابری بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز