خبرگزاری کار ایران

مدیر اعتبارات و تجهیز منابع بانک مهر اقتصاد زنجان خبر داد:

تخفیف وجه التزام تسهیلات گیرندگان بانک مهر اقتصاد استان زنجان

کد خبر : ۲۰۱۴۳۴

این طرح تا پایان شهریور ماه سال جاری اجرایی می شود.

مدیر اعتبارات و تجهیز منابع بانک مهر اقتصاد زنجان، گفت: در این طرح، وجه التزام برای همه تسهیلات گیرندگان که به هر دلیل دارای بدهی سر رسیدی در هر یک از طبقات مطالبات از جمله سر رسید جاری، سر رسید گذشته، معوق و مشکوک الوصول هستند بخشوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، عبدالرضا خاتمی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بانکداری اسلامی اظهار داشت: ‌ در راستای پاسداشت این هفته و دهه کرامت طرح مهر ماندگار ویژه هفته بانکداری اسلامی و دهه کرامت با رویکرد‌های مختلف اجرایی می‌شود.

خاتمی با بیان اینکه ترغیب مشتریان بدهکار برای تسویه و بروز رسانی اقساط تسهیلات از اهداف اجرای این طرح محسوب می‌شود، ادامه داد: ترویج ارزش‌های اسلامی به ویژه موضوع بخشش در سطح جامعه از دیگر اهداف طرح مهر ماندگار است.

این مسئول حمایت و یاری مشتریان که به دلایلی از جمله وضعیت اقتصادی دچار مشکلات مالی هستند را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و گفت: این طرح از ششم شهریور ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد.

مدیر اعتبارات و تجهیز منابع و جانشین مدیرکل بانک مهر اقتصاد استان زنجان ادامه داد: در این طرح وجه التزام برای همه تسهیلات گیرندگان که به هر دلیل دارای بدهی سر رسیدی در هر یک از طبقات مطالبات از جمله سر رسید جاری، سر رسید گذشته، معوق و مشکوک الوصول هستند بخشوده می‌شود.

خاتمی با بیان اینکه در صورتیکه مشتریان در طول اجرای طرح، نسبت به تسویه بدهی و یا بروز رسانی اقساط خود اقدام کنند، بخشی از مبلغ وجه التزام ۶ درصد متعلقه مورد بخشش قرار می‌گیرد.

وی در پایان یادآور شد: همه مشتریان بانک در استان برای بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند با مر اجعه به یکی از شعب این بانک در سطح استان نسبت به بروز رسانی اقساط و بهره‌مندی از تخفیف وجه التزام اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز