خبرگزاری کار ایران

همزمان با اختتامیه ۲۶ امین جشنواره تئا‌تر استان؛

نخستین جشنواره عکس صحنه‌ای در فرهنگسرای امام زنجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۳۱۱

در آئین مراسم اختتامیه ۲۶ امین جشنواره تئا‌تر استان زنجان، نخستین جشنواره عکس صحنه‌ای نیز جهت آگاهسازی بیشتر در این زمینه برگزار شد.

استاد و دارنده مقام‌های بین المللی هنر عکاسی در زنجان گفت: هر چند همه ساله عکس‌های گزارش گونه از تئا‌تر بدست آمده است لیکن انجام هدفمندانه و آگاهانه برای رسیدن به عکس تئا‌تر درسال جاری در راستای آگاه سازی در این جشنواره نخستین عکس صحنه‌ای میسر شده است.

به گزارش ایلنا از زنجان، حمید رضا بازرگانی امروز پنج شنبه(۳۰مرداد) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در زنجان اظهار داشت: در آئین مراسم اختتامیه ۲۶ امین جشنواره تئا‌تر استان زنجان، نخستین جشنواره عکس صحنه‌ای نیز جهت آگاهسازی بیشتر در این زمینه برگزار شد.

بازرگانی عنوان کرد: پس از گذشت سال‌ها از برگزاری جشنواره‌های متعدد تئا‌تر دراستان زنجان، جای خشنودی است که در سال جاری برای نخستین بارشاهد برگزاری این مهم در زنجان هستیم.

طرح و ایده‌پرداز این جشنواره با اشاره به برگزاری ۲۶امین جشنواره تئا‌تر استان زنجان، در ادامه خاطر نشان شد: هر چند همه ساله عکس های گزارش گونه از تئا‌تر بدست آمده است لیکن انجام هدفمندانه و آگاهانه برای رسیدن به عکس تئا‌تر درسال جاری در راستای آگاه سازی در این جشنواره نخستین عکس صحنه‌ای میسر شده است.

وی با تقدیر از متولیان این امر مهم در زنجان افزود: بسیار خوشحال هستیم که متولیان این امور بسیار مهم اهمیت این موارد را درک کرده و امکان شکل گیری چنین جشنواره‌های لازم را فراهم کرده‌اند و در نتیجه انتظار داریم و امیدواریم در سالهای آتی با اهتمام ویژه دست اندرکاران دراین راستا شاهد همسرایی و همراهی هنرمندان تئا‌تر و هنرمندان هنر عکاسی در قالب شکل گیری واحد عکاسی تئا‌تر و انجمن هنرهای نمایشی باشیم.

بازرگانی درادامه با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره نخستین در راستای تبلور و بالندگی جشنواره عکس در استان یادآور شد: دبیر اجرایی این جشنواره علی آقاجانلو، هیئت داوران متشکل از ناصر محمدی، نادر پناهی و سیاوش عربخوانی بوده است.

استاد و دارنده جوایز بین المللی هنر عکاسی در زنجان در ایان با بیان اینکه از بین آثار رسیده هنرمندان عکاس سه اثر بعنوان اثر بر‌تر به شکل همسطح از طریق هیئت داوران معرفی خواهد شد، افزود: لوح تقدیر و تندیس جشنواره به این آثار برگزیده و هنرمندان عکاس تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز