خبرگزاری کار ایران

در مراسم تجلیل از خبرنگاران زنجان عنوان شد؛

نیروی انتظامی استان زنجان ازسوی مرکز افکار سنجی امین، رتبه برتر را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۹۱۸

ایجاد امنیت در جامعه، دارای اهمیت اساسی است که توسط نیروی انتظامی و خبرنگاران صورت می گیرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: بیان چهره زشت اسرائیل را توسط خبرنگاران به جهانیان حائز اهمیت دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ مراد جعفری، در مراسم تجلیل از خبرنگاران، با اشاره به تلاش خبرنگاران در حوزه اطلاع رسانی در جامعه اظهار داشت: خبرنگاران زنجان دارای احساس مسئولیت اجتماعی بالا توام با رعایت اخلاق هستند.

سرهنگ مردادی با بیان اینکه هیج انسانی در جامعه بدون نیاز به اطلاع رسانی نیست، افزود: خبرنگاران در دوران ۸سال جنگ تحمیلی، وقایع اخیر در بیان مظلومیت مسلمانان و کشتار بیرحمانه کودکان وزنان بی‌گناه غزه دارای نقش اساسی هستند.

وی بیان چهره زشت اسرائیل را توسط خبرنگاران به جهانیان حائز اهمیت دانست و یادآور شد: نقش پلیس و خبرنگاران در جامعه دارای همسویی ویژه است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، در ادامه رشادت، جانفشانی و شهادت خبرنگاران را در طول جنگ دارای ارزشمندی بالا دانست و گفت: ۲۴۴ نفر از خبرنگاران در این راستا به شهادت و ۵۰ نفر نیز به درجه جانبازی نائل آمدند، که این نشان‌دهنده کارنامه مطلوب خبرنگاران در جامعه بوده است.

سرهنگ مردادی، در بخشی از سخنان خود ماموریت پرسنل نیروی انتظامی و خبرنگاران را در جامعه مهم دانست و تصریح کرد: ایجاد امنیت در جامعه دارای اهمیت اساسی است که توسط پلیس و خبرنگاران صورت می‌گیرد.

وی همپنین بررسی مسائل فرهنگی در شهر‌ها را با همکاری پلیس و خبرنگاران مهم ارزیابی کرد و گفت: احترام به حقوق دیگران و داشتن فرهنگ شهر نشینی مناسب در این خصوص حائز اهمیت است.

این مسئول در استان زنجان، در ادامه این مراسم، خبر از کسب رتبه برتر نیروی انتظامی استان زنجان از طریق مرکز افکار سنجی امین کشوردر حوزه‌های مختلف در سالجاری داد و گفت: نیروی انتظامی استان زنجان در این خصوص در بین استان های کشورصاحب رتبه «۸۴» بوده است.

وی، همچنین با بیان اینکه با ارزیابی کلی شاهد برتری و نیروی انتظامی استان زنجان در زمینه‌های مختلف بودیم، افزود: بزودی شاهد ایجاد کلانتری شماره ۱۶ در منطقه کوی گلشهر کاظمیه زنجان در راستای ارتقای امنیت و خدمات رسانی مطلوب خواهیم بود.

سرهنگ جعفری، در ادامه با اشاره به مجموعه جرائم استان در سال جاری خاطر نشان شد: در اکثر موارد در سال ۹۳ شاهد کاهش بودیم و نیز در بحثکشف مواد مخدرو مبارزه با این معضل در استان با افزایش کشف ۶۲درصدی مواجه بودیم.

این مسئول در استان، با بیان اینکه در بحثرعایت حقوق شهروندی نیروی انتظامی استان در سالهای اخیر شاهد کسب رتبه مطلوب بوده است، ابراز کرد: استان زنجان همواره از جمله استانهای دارای امنیت بالا بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان، در بخشی از سخنان خود نصب ۲۱۹دوربین در نقاط مختلف شهری را در پایش‌های تصویری از جمله تلاشهای مطلوب حوزه مسائل اجتماعی انتظامی عنوان کرد وگفت: سرقت‌های خرد زنجان توسط معتادان بی‌سامان صورت می‌گیرد.

وی در پایان جمع آوری معتادان را در این راستا جزو الویت‌ها بر شمرد واظهار داشت: شاهد افزایش ۳۶درصدی تماس شهروندان و مردم از طریق سامانه «۱۹۷» بودیم.

در پایان این مراسم از کلیه خبرنگاران حاضردر این جلسه با لوح تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز