خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان خبر داد:

اخذ دومین مدرک استادی استان زنجان در رشته خوشنویسی

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۴۶۴

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان گفت: سید هادی صادقی، دومین هنرمند زنجانی است که موفق به کسب این مدرک در رشته نستعلیق شده است.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان از کسب دومین مدرک استادی استان زنجان در خوشنویسی توسط سید هادی صادقی، هنرمند حوزه هنری استان زنجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از زنجان وحید اکبری، با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق ارزشیابی صورت گرفته توسط شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان کشور در طی روزهای اخیر به تعدادی از خوشنویسان کشور مدرک استادی اعطا شد که سید هادی صادقی از هنرمندان حوزه هنری استان زنجان نیز شامل این نفرات بود.

وی با اشاره به اینکه شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان شامل استاد امیرخانی، بختیاری و شیرازی و… بود، افزود: کلیه دارندگان مدرک فوق ممتاز در سطح کشور طی فراخوانی، نمونه آثار خود را جهت ارزشیابی ارسال کرده بودند که ۱۶ نفر در کل کشور موفق به کسب مدرک استادی شدند.

اکبری با بیان اینکه در سطح استان زنجان تنها استاد نقی ریاحی، از هنرمندان برجسته حوزه هنری استان زنجان در خط شکسته مدرک استادی داشت، ابراز کرد: سید هادی صادقی دومین هنرمند زنجانی است که موفق به کسب این مدرک در رشته نستعلیق شده است.

یادآور می‌شود: مدرک استادی بالا‌ترین درجه در رشته خوشنویسی است و علاقمندان این رشته برای کسب مدرک استادی باید مراحل متوسط، خوش، عالی، ممتاز، فوق ممتاز را بگذرانند.

سید هادی صادقی متولد ۱۳۶۸ فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی، فعالیت خود در رشته خوشنویسی را از سال ۸۳ آغاز کرده و در سال ۸۶ موفق به کسب مدرک ممتاز شده است.

همچنین این هنرمند در سال ۹۱ مدرک فوق ممتاز را اخذ کرده و تا کنون توانسته است مقام‌های متعددی را در جشنواره‌های ملی و کشوری از آن خود کند.

برگزیده دومین جشنواره دوسالانه بین المللی خوشنویسی، برگزیده تقدیری چهارمین جشنواره فجر، نفر اول جشنواره کشوری قربان تا غدیر در سال ۹۱، نفر اول جشنواره کشور کتاب در آئینه در سال ۹۱، برگزیده اولین جشنواره خلیج فارس، نفر سوم جشنواره ملی(آئینه مطهر) در سال ۹۳ و نفر سوم جشنواره قلم از جمله افتخارات سیدهادی صادقی در سال‌های اخیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز