خبرگزاری کار ایران

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۶۱۶

حجت الاسلام قسمتعلی صمدی طی حکمی به عنوان رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره منصوب شد.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: شهرستان خرمدره در زمینه موسیقی، هنرهای تجسمی و خوشنویسی سابقه درخشانی دارد و امید می‌رود با همکاری و همدلی متولیان فرهنگی و مسئولان ارشد این شهرستان شاهد موفقیت بیشتری باشیم.

به گزارش ایلنا از زنجان، ناصر مقدم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره اظهار کرد: این شهرستان به جهت موقعیت سیاسی و فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی مشارکت‌های سیاسی مردم شهرستان خرمدره را یادآور شد و ادامه داد: با روی کار آمدن دولت یازدهم در کنار تدبیر مسئولان و متولیان فرهنگی روح امید در بین هنرمندان و اصحاب رسانه شهرستان خرمدره دمیده می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این شهرستان هنرمندان بسیاری را در خود پرورش داده است، ابراز امیدواری کرد: با روی کار آمدن رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان شاهد درخشش بیش از پیش هنرمندان خرمدره‌ای خواهیم بود.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان یادآور شد: شهرستان خرمدره در زمینه موسیقی، هنرهای تجسمی و خوشنویسی سابقه درخشانی دارد و امید می‌رود با همکاری و همدلی متولیان فرهنگی و مسئولان ارشد این شهرستان شاهد موفقیت بیشتری باشیم.

فرماندار شهرستان خرمدره نیز با تبریک ماه مبارک رمضان گفت: مباحثفرهنگی از ظرافت بسیاری برخوردار است و متولیان این عرصه باید با درایت و تیزبینی نیازهای فرهنگی جامعه را مرتفع کنند.

جمشید شیخی با اشاره به فعالیت هنرمندان شهرستان خرمدره گفت: این شهرستان جمعیت جوانی دارد و همین مسئله تلاش روز افزون مسئولان فرهنگی را در این شهرستان می‌طلبد.

در ادامه امام جمعه شهرستان خرمدره نیز با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هجمه فرهنگی و جنگ نرم گفت: این مسائل باید به دغدغه همه مردم و مسئولان تبدیل شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی اظهار کرد: مسئله فرهنگ یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و تلاش برای احیاء فرهنگ پاک گذشته باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه این وظیفه بر عهده متولیان فرهنگی قرار دارد، خاطر نشان کرد: دشمن طی دهه‌های اخیر حرکت خزنده‌ای بر علیه فرهنگ اسلامی برداشته و متاسفانه به توفیقاتی نیز دست یافته است.

حجت الاسلام حسینی با ابراز تاسف از اینکه برخی از جوانان با تاسی از الگوهای غربی از پوشش نامناسبی در سطح جامعه برخوردار هستد، ادامه داد: آن‌ها این اقدام خود را نوعی روشنفکری می‌دانند، بی‌خبر از اینکه استکبار هزینه‌های کلانی را در اغفال جوانان اختصاص داده است.

امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به اینکه بسیاری از کتب گمراه کننده و سی دی‌های دور ازشان فرهنگ اسلامی به راحتی و در کوتاه زمان در دسترس جوانان قرار می‌گیرد، گفت: استفاده از ماهواره‌ها در بین خانواده‌ها رواج پیدا کرده و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شده است.

خطیب جمعه شهرستان خرمدره توجه به مسائل فرهنگی را یکی از رسالت‌های تمام مسئولان عنوان کرد و یادآور شد: افراد مغرض که در پی رواج الگوهای غربی و غیراسلامی در جامعه هستند عده قلیلی از افراد جامعه را تشکیل می‌دهند.

امام جمعه شهرستان خرمدره با اشاره به ۲۵۰ هزار شهید انقلاب اسلامی ایران و با بیان اینکه این شهیدان برای اسلام جان خود را فدا کرده‌اند، ادامه داد: اکنون وظیفه ماست که اسلام را به سلامت به سر منزل مقصود برسانیم.

وی به برنامه ریزی‌های دشمن پس از شکست مزبوحانه در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: بسیاری از فرزندان این مرز و بوم ناخواسته به تبلیغ فساد در جامعه می‌پردازند.

در پایان این مراسم از زحمات رضا خدایی رئیس اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره تجلیل و حجت الاسلام قسمتعلی صمدی به عنوان رئیس جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز