خبرگزاری کار ایران

به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

نمایشگاه " عفاف و حجاب " در فرهنگسرای کوثر زنجان دایر شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۵۶

نمایشگاه عفاف و حجاب، ظهر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان افتتاح شد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در حاشیه این نمایشگاه به اثرگذاری مقوله حجاب در عرصه های بین المللی اشاره و اظهار کرد: حجاب و عفاف تنها در مورد بانوان مورد استفاده قرار می گیرد که تلقی نادرستی است چرا که رعایت حجاب و عفاف از سوی آقایان نیز لازم است.

به گزارش ایلنا از زنجان، ناصر مقدم با استناد به آیات و احادیثی مبتنی بر ضرورت رعایت حجاب و عفاف به هجمه های دشمن در مقوله های فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: استکبار در تلاش است تا حجاب و عفاف زنان و مردان مسلمان را مورد هجمه قرار دهد.

وی در ادامه به نمایشگاه حجاب و عفاف در استان زنجان اشاره کرد و با یادآوری اینکه نمایشگاه مذکور از برنامه های نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری رمضان است، افزود: این نمایشگاه تا(۲۴ تیر) در محل فرهنگسرای کوثر زنجان دایر است.

به گفته مقدم در این نمایشگاه نظرات و سخنان بزرگان مکاتب مختلف در خصوص نقش حجاب و عفاف در جوامع به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه کتاب هایی با موضوع حجاب و عفاف، تابلوهایی از اظهارنظر استکبار در خصوص مورد هجمه قراردادن حجاب و عفاف زنان مسلمان، فلسفه ایجاد حجاب و ایستگاه نقاشی ویژه کودکان با موضوع حجاب و عفاف دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز