خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم:

رویکرد کمیته امداد را در دهه چهارم فعالیت این نهاد خودکفایی جامعه هدف است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۵۴۱

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم رویکرد کمیته امداد را در دهه چهارم فعالیت این نهاد خودکفایی جامعه هدف اعلام کرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم, گفت: رفع محرومیت زدایی، کمک به رفع مشکلات مناطق محروم و ایجاد توانمندی، فکری، فرهنگی و معنوی جامعه هدف در این مناطق از اهداف امداد در خدمت رسانی است.

به گزارش ایلنا از زنجان، عمران صفری امروز در جلسه کارگروه مناطق محروم شهرستان طارم به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط کمیته امداد طارم طی سال گذشته پرداخت.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد طارم طی سال گذشته در راستای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی اقدامات مختلفی را انجام داد، بیان کرد: طی این مدت طرح‌های خودکفایی بسیاری توسط این نهاد به منظور توانمندسازی مددجویان اجرایی شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم با بیان اینکه سال گذشته قریب به ۵ میلیارد ریال وام اشتغال به جامعه هدف کمیته امداد طارم پرداخت شد، بیان کرد: این افراد اغلب از بین زنان سرپرست خانوار بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه از آغاز سال جاری نیز اقدامات لازم توسط کمیته امداد طارم در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری صورت گرفته است، اضافه کرد: در این راستا پرونده‌های مددجویی برای اجرای طرح‌های اشتغال آماده سازی شده است.

صفری با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک هزار و ۸۰۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد طارم هستند، تصریح کرد: کمیته امداد با برنامه‌های خود در تلاش است، تا حد امکان برای مددجویانی که شرایط اجرای طرح دارند، اشتغالزایی کند.

وی با بیان اینکه هدف کمیته امداد از اجرای طرح‌های اشتغال خودکفایی و توانمندسازی جامعه هدف است، بیان کرد: خوشبختانه طی سنوات گذشته امداد در این راستا به توفیقات بسیاری نائل آمده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم در ادامه با اشاره به برنامه‌های این نهاد در راستای ارائه خدمات در مناطق محروم افزود: رفع محرومیت زدایی، کمک به رفع مشکلات مناطق محروم و ایجاد توانمندی، فکری، فرهنگی و معنوی جامعه هدف در این مناطق از اهداف امداد در خدمت رسانی است.

این مسئول با اشاره به برخی از مشکلات موجود در مناطق محروم شهرستان اضافه کرد: مباحثفرهنگی، اقتصادی، بهداشتی و فرهنگی از عمده مشکلاتی است که در این مناطق به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده توسط کمیته امداد در راستای محرومیت زدایی و کمک به مددجویان در مناطق محروم تصریح کرد: در این راستا طی سنوات گذشته خدمات مختلفی از جمله توزیع لوازم بهداشتی در این مناطق، برگزاری دوره‌های آموزشی و… توسط امداد انجام شده است.

در ادامه این جلسه نیز مسئول مناطق محروم کمیته امداد استان زنجان به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد استان در راستای محرومیت زدایی پرداخت و بیان کرد: فقرزدایی، کمک به خانوارهای نیازمند، توانمندسازی جامعه هدف ارتقای سطح فرهنگ مددجویان از جمله اقداماتی است که در سطح استانی در مناطق محروم صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز