خبرگزاری کار ایران

شاعر جوان زنجانی:

حمایت مسئولان زمینه ساز رشد و ارتقاء عرصه شعر سپید استان زنجان است

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۱۳

برگزیده دوازدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره حمایت بیش از پیش مسئولان از فعالان عرصه شعر سپید را زمینه ساز رشد و ارتقاء این حوزه عنوان کرد.

شاعر جوان زنجانی, گفت: با توجه به اینکه از یک کلاس کوچک این نتیجه گرفته شده است، قطعا اگر مسئولان حمایت بیشتری داشته باشند شاهد نتایج بزرگتر و بیشتری در آینده خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از زنجان, نیّر فرزین، شاعر جوان زنجانی اظهار کرد: استان زنجان پتانسیل بسیار بالایی در زمینه شعر سپید دارد و مسئولان باید در راستای رشد و ارتقاء هر چه بیشتر آن توجه و حمایت های لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه اشعار شاعران جوان زنجانی هم سطح شاعران سرشناس کشور است، ابراز کرد: کارگاه آموزشی شعر سپید حوزه هنری زنجان باعثشده که دید ما بازتر شود و نگاه حرفه ای تری به شعر و جریان شعر روز داشته باشیم و شعرمان به شعرهای روز کشور نزدیک تر باشد.

این شاعر جوان زنجانی با اشاره به راهیابی ۴ نفر از هنرجویان کلاس استاد حامد رحمتی در حوزه هنری به جشنواره شعر و داستان سوره، افزود: با توجه به اینکه از یک کلاس کوچک این نتیجه گرفته شده است، قطعا اگر مسئولان حمایت بیشتری داشته باشند شاهد نتایج بزرگتر و بیشتری در آینده خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم کلاس های شعر حوزه هنری ادامه داشته باشد، خاطر نشان کرد: چرا که این کارگاه واقعا مفید بوده و عامل مهمی نیز در راستای ایجاد انگیزه در بین شاعران جوان و تازه کار زنجانی است.

یادآور می شود نیّر فرزین، متولد ۱۳۶۸ در زنجان است و از دو سال قبل به صورت حرفه ای در زمینه شعر سپید فعالیت می کند و در سال گذششته نیز به عنوان هنرمند برگزیده جشنواره شعر و قصه استان زنجان معرفی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز