خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان خبر داد:

۳۱ خرداد ماه زمان اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۸۸

این آزمون روز پنج شنبه مورخ ۱۲تیر ماه ۱۳۹۳همزمان با سایر نقاط کشور برگزار خواهد شد و ثبت نام این آزمون هم از تاریخ ۱۷ / ۳ / ۹۳ آغاز شده و تا تاریخ ۲۹ / ۳ / ۹۳ ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان زنجان گفت: ۴۸۹۵ نفر در این آزمون شرکت کرده بودند که در مجموع تعداد۸۹۳ نفر وارد پایه های هفتم و اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان خواهند شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رحمتی رئیس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان امروز با اعلام این خبر گفت: در آزمون ورودی مدارس مذکور تعداد ۳۵۵۵ نفر برای ورود به پایه هفتم و ۱۳۴۰ نفر برای ورود به پایه اول متوسطه با یکدیگر به رقابت علمی پرداختند که از این تعداد ۳۲۴ دانش آموز دختر و ۳۲۴ دانش آموز پسر وارد پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان خواهند شد و ۱۲۰ دانش آموز دختر و ۱۲۵ دانش آموز پسر نیز در پایه اول متوسطه مدارس استعدادهای درخشان ادامه تحصیل خواهند داد.

رحمتی در ادامه با اشاره به آزمون ورودی پایه دوم رشته ادبیات و علوم انسانی دبیرستان های دوره دوم استعدادهای درخشان افزود: این آزمون روز پنج شنبه مورخ ۱۲تیر ماه ۱۳۹۳همزمان با سایر نقاط کشور برگزار خواهد شد و ثبت نام این آزمون هم از تاریخ ۱۷ / ۳ / ۹۳ آغاز شده و تا تاریخ ۲۹ / ۳ / ۹۳ ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز