خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته جوان و, ولادت علی اکبر(ع) در زنجان؛

جوانان منتخب و برتر تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۵۱

مراسم تجلیل برترین‌های سومین جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) در سالن الغدیر دانشگاه زنجان برگزار شد و برترین‌های این جشنواره در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

جشنواره علی اکبر(ع) در بخش‌های مختلف استانی برگزار شد که در نهایت ۲۰ نفر به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از زنجان, شامگاه دیروز طی برگزاری جشنواره در دانشگاه زنجان با حضور مسئولان استان وجوانان زنجان جوانان برتر زنجانی تجلیل شدند.

در بخش جوان ایثارگر، شهید جلال خدابنده معرفی و از خانواده این شهید با حضور استاندار زنجان تقدیر شد.

در بخش جوان و قرآن فاطمه کابلی، در بخش جوان در مسجد و هئیت مذهبی، روح‌الله محمدی و در بخش جوان و ادبیات حسین طاهری شایسته تقدیر و رویا باقری نفر برتر معرفی شد.

در بخش جوان و فیلم سید سجاد موسوی، در بخش جوان و موسیقی کیارش میر محمد رضایی و در بخش جوان و هنرهای نمایشی نسرین محمدی به عنوان نفرات برتر تجلیل شدند.

در بخش خبرنگار جوان مریم محمدی، در بخش جوان و هنرهای تجسمی لیدا ملیحی و در بخش طلبه جوان مجید بیگی به عنوان شایسته تقدیر و حجت‌الاسلام نقی یار‌محمدی به عنوان طلبه برتر معرفی شدند.

در بخش جوان و کارآفرینی، اصغر نیتی شایسته تقدیر، احساس اعرابی جوان برتر معرفی و در بخش جوان کشاورز و روستایی مرتضی اسلامی ججوان برتر معرفی شد که نفرات برگزیده جوایز خود را دریافت کردند..

در بخش علم و فنآوری سلمان علی‌محمدی شایسته تقدیر و میلاد نظری به جوان برگزیده معرفی و فرهاد مردانه به عنوان جوان سرباز تجلیل شدند.

در بخش جوان و ورزش مهدی محمدی ووشو کار زنجانی شایسته تقدیر و محسن محمد سیفی به عنوان جوان برتر ورزشی معرفی و الناز رکابی به عنوان بانوی ورزشکار ورزشکار برگزیده معرفی شدند.

در بخش جوان برتر امدادگر عباس ندرلو تجلیل و در بخش جوان دانش‌آموز سید احمد شریفی هدایای خود را دریافت کردند.

در بخش جوان و اختراع نیز بهروز دمیرلو جماعت شایسته تقدیر معرفی شد.

گفتنی است، این مراسم با حضور جمشید انصاری استاندار زنجان، جواد بازرگان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار و تندیس این جشنواره به صورت افتخاری به استاندار زنجان اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز