خبرگزاری کار ایران

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در زنجان خبرداد:

جمع آوری ۱۸ هزار میلیارد ریال توسط خیرین کشور در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۷۰۰۰۶

خیرین با تلاش و همت خود تعداد مدارس را افزایش دادند تا دانش آموزان بتوانند در یک نوبت به تحصیل مشغول شوند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به اینکه ملت ایران در راه خیر مدرسه سازی از یکدیگر سبقت می‌گیرند، گفت: امسال جشن هفدهمین سال حرکت مردمی در امر مدرسه سازی را آغاز می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» محمدرضا حافظی، رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز درهمایش شانزدهمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان اظهار کرد: اولین اقدام در راستای این حرکت فرهنگی با همت تعدادی از مردم خیر در جوار مرقد امام رضا(ع) شکل گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امسال هفدهمین سالروز حرکت به سوی مدرسه سازی از سوی خیرین را اغاز می‌کنیم، خاطرنشان کرد: مدرسه سازی ذخیره آخرت است و حتی از مسجد سازی نیز مقدم‌تر است.

حافظی با یادآوری اینکه در اولین سال شکل گیری خیرین مدرسه ساز ۱۷۰ میلیارد ریال جمع آوری شده بود، افزود: امسال به همت مردم خیر کشورمان این رقم به بیش از ۱۸ هزار میلیارد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه قبل آغاز به کار این اقدام خداپسندانه خیرین، مدارس به صورت چند نوبته تشکیل می‌شد، گفت: خیرین با تلاش و همت خود تعداد مدارس را افزایش دادند تا دانش آموزان بتوانند در یک نوبت به تحصیل مشغول شوند.

رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار خیر در خارج از کشور و ۵۰۰ هزار خیر در داخل کشور به امر مقدس مدرسه سازی مشغول هستند، تصریح کرد: خیرین در راه مدرسه سازی ایثار می‌کنند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز