خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان:

بسترسازی علمی راهکار مناسبی برای کاهش تلفات جاده‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۸۶۵

بسترسازی علمی می‌تواند راهکار مناسبی برای کاهش هزینه‌های مربوط به تصادفات جاده‌ای باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: بسترسازی علمی می‌تواند راهکار مناسبی برای کاهش هزینه‌های مربوط به تصادفات جاده‌ای باشد.
به گزارش خبرنگار «ایلنا» علیرضا فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان امروز(۳۱ اردیبهشت) در سومین همایش ملی تصادفات جاده‌ای، سوانح ریلی و هوایی اظهار کرد: سالانه ۴.۵ درصد از تولید ناخالص ملی کشور صرف تصادفات جاده‌ای می‌شود که در کنار هزینه‌های مادی شاهد خسارت روانی در سوانح و تصادفات هستیم.
وی با اشاره به اینکه توجه همگانی به کمبود‌ها و نیازهای عرصه راه و جاده‌ها لازمه رفع از معضل اساسی است، خاطرنشان کرد: جاده‌ها و وسائل نقلیه غیراستاندارد و کم تجربگی برخی از رانندگان این سوانح را رقم می‌زند.
این مقام مسئول از ایمنی راه‌ها و پلیس راهور به عنوان مکمل‌هایی برای کاهش تلفات جاده‌ای یاد کرد و افزود: امیدواریم سال آینده شاهد برگزاری این همایش در سطح بین الملل باشیم.
به گفته فیروزفر در همایش بین المللی می‌توانیم از دستاوردهای کشورهای مختلف در عرصه خودروسازی نیز بهره‌مند شویم.
این مقام مسئول ادامه داد: با پیگیری مقوله‌های مربوط به سوانح جاده‌ای، استان زنجان می‌تواند به قطب ملی برگزاری این کنفرانس در سطح ملی معرفی شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: بستر سازی علمی می‌تواند راهکار مناسبی برای کاهش هزینه‌های مربوط به تصادفات جاده‌ای باشد.
وی با اشاره به شعار «اقتصاد و فرهنگ» با عزم ملی و مدیریت جهادی یادآور شد: دانشگاه آزاد استان زنجان با اجرای این همایش ملی درصد است تا فرهنگ لازم برای رانندگی مناسب در جاده‌ها را نهادینه کند تا از این طریق شاهد کاهش هزینه‌های صرف شده در سوانح جاده‌ای باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز