خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خبرداد:

شعار حمایت از صادرات با تلاش مسئولان عملی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۸۵۳

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: با حمایت مسئولان از فعالان اقتصادی شعار حمایت از صادرات را عملی کنند.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، گفت: امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای ارمنستان باشیم.

به گزارش خبرنگار «ایلنا» غلامحسین جمیلی رئیس اتاق بازرگانی زنجان، امروزسه شنبه(۱۶ اردیبهشت) در دیدار رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان با تجار و بازرگانان استان زنجان ضمن اشاره به مباحثتوسعه روابط تجاری استان با کشورهای مختلف اظهار کرد: اتاق زنجان با توجه به اهمیت کشور ارمنستان در خصوص صادرات به این کشور هیاتی را در چند سال گذشته به این کشور اعزام کرد اما متاسفانه به دلیل افزایش تحریم‌ها این هیات نتوانست به تمامی اهداف پیش بینی شده دست یابد.

این مقام مسئول از رایزن بازرگانی ایران در ارمنستان خواست لیست کالاهای صادراتی سایر کشو‌ها به ارمنستان را در اختیار تجار زنجانی قرار دهد تا از این طریق ضمن حفظ بازارهای قبلی زمینه‌های لازم جهت ایجاد بازارهای جدید فراهم شود.

همچنین رئیس اتاق زنجان از برنامه ریزیهای صورت گرفته توسط اتحادیه صادر کنندگان و کمیسیون کشاورزی اتاق ایران درخصوص صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای مختلف خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد صادرات محصولات کشاورزی به کشورهای ارمنستان باشیم.

وی همچنین با اشاره به طرح رتبه بندی کارت‌های بازرگانی و ارائه خدمات به نمایندگان این کارت‌ها از شرکت‌های تجاری خواست جهت بهره‌مندی از مزایای کارتهای بازرگانی رتبه بندی شده هر چه سریع‌تر اقدام به رتبه بندی کارت‌ها کنند.

در پایان جمیلی از مسئولان خواست شعار حمایت از صادرات را عملی کرده و پس از اینکه تجار با هزینه کلان اقدام به بازار یابی کردند با وضع قوانین و اعمال مقرارات دست و پاگیر مانع صادرات کالا نشوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز