خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفای شهرستان ابهر استان زنجان خبر داد:

کشف ۳ فقره انشعاب غیرمجاز در امور آبفای شهرستان ابهر

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۴۹۸

در باغات کهریز مالکین با لوله گذاری به طول تقریبی ۱۴۰ متر بصورت شبانه اقدام به نصب انشعاب غیرمجاز آب کرده و از آب شرب مصرفی برای آبیاری مزارع و باغات استفاده می‌کردند.

مدیرامور آبفای شهرستان ابهر گفت: به همت همکاران این امور سه فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی و برچیده شد.
به گزارش ایلنا از زنجان، محمد اسماعیل خلجی، مدیرامورآبفای ابهر با اعلام خبر فوق گفت: در باغات کهریز مالکین با لوله گذاری به طول تقریبی ۱۴۰ متر بصورت شبانه اقدام به نصب انشعاب غیرمجاز آب کرده و از آب شرب مصرفی برای آبیاری مزارع و باغات استفاده می‌کردند.
وی همچنین افزود: بعد از اطلاع این امورازاتفاق فوق عوامل مربوطه در محل حاضر و نسبت به قطع و جمع آوری کامل انشعاب اقدام نمودند و متخلفین نیز به دادگستری معرفی شدند.
مدیرامورآبفای ابهر ادامه داد: نصب انشعابات غیرمجاز به شبکه فشار زیادی وارد می‌کند و ما بعد از برچیده شدن این انشعابات مجبور به استانداردسازی مجددد شبکه شدیم.
خلجی با بیان اینکه باید نسبت به این موضوع حساسیت لازم وجود داشته باشد افزود: استفاده ازانشعابات غیرمجاز در داخل شبکه رفتاری ناهنجار محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه استفاده غیرمجاز از آب کاری غیرعرف است خاطرنشان کرد: این کار به لحاظ قانونی و شرعی درست نیست و باید نسبت به آن توجه داشت زیرا با این کار حقوق دیگرشهروندان رعایت نمی‌شود.
مدیر امور آبفای ابهر به انشعابات این امورهم اشاره کرد و افزود: در امور آبفای ابهربیش از ۳۲ هزار انشعاب وجود دارد و ۵/۹۹ درصد جمعیت شهر ابهرتحت پوشش آب و فاضلاب هستند.
خلجی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۲۹۰ فقره انشعاب غیر مجاز شناسایی و بیش از ۱۵۰ فقره انشعاب نیز به مجاز تبدیل شده است.
وی در خصوص میزان تولید و فروش این امور هم گفت: در سال گذشته بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب شرب برای مصرف مشترکین تولید و بیش از ۵ میلیون ۲۰۸ هزار متر مکعب آب نیز مصرف شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز