خبرگزاری کار ایران

عضو کمیته بانوان انجمن کلیوی زنجان:

بانوان، نقش موثری در پیشگیری از بیماری‌های کلیوی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۰۴۶

عضو کمیته بانوان انجمن کلیوی زنجان گفت: بانوان، نقش موثری را در پیشگیری از بیماری های کلیوی در بین افراد خانواده دارند.

عضو کمیته بانوان انجمن کلیوی زنجان گفت: هدف از حضور بانوان انجمن کلیوی در کنار بانوان زنجانی، گسترش فرهنگ پیشگیری و شناساندن انجمن کلیوی زنجان بود.

به گزارش ایلنا از زنجان، زهرا احمدی امروز با بیان مطلب فوق، افزود: بانوان انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان روز پنجشنبه چهارم اردیبهشت ماه امسال و به مناسبت هفته زن با حضور در پارک بانوان، به اشاعه فرهنگ پیشگیری از بیماری‌های کلیوی پرداختند.

وی تاکید کرد: هدف از حضور بانوان انجمن کلیوی در کنار بانوان زنجانی، گسترش فرهنگ پیشگیری و شناساندن انجمن کلیوی زنجان بود.

انجمن خیریّه حمایت از بیماران کلیوی زنجان، همزمان با برپایی نمایشگاه هفته سلامت که از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه امسال با شعار «یک عمر سلامت، با خودمراقبتی» در فرهنگسرای امام زنجان برگزار شد، حضور فعال داشت.

در این نمایشگاه، انجمن کلیوی زنجان با توزیع بروشور و پمفلت به اطلاع رسانی در زمینه بیماری‌های کلیوی پرداخت.

همچنین این انجمن از حاضرین در نمایشگاه، تست فشار خون به عمل آورد.

انجمن حمایت از بیماران کلیوی زنجان در جهت پیشگیری از گسترش بیماران کلیوی در زنجان، با توزیع بروشور در زمینه بیماری‌های کلیوی، به آگاه سازی مردم پرداخت.

گفتنی است در همین راستا نصب بنرهای اطلاع رسانی از دیگر فعالیت‌های انجمن کلیوی زنجان در این نمایشگاه بود.

شایان ذکر است مشاور این انجمن با دادن اطلاعات مورد نیاز به حاضرین در نمایشگاه هفته سلامت، مراجعین را در زمینه بیماری‌های کلیوی راهنمایی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز