خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان زنجان خبرداد:

امسال با افزایش ۲۰ درصدی نرخ حمل و نقل مسافری رو به رو بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۸۵

مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان زنجان, گفت: نسبت به سال گذشته با کاهش ۱۷ درصدی جابه جایی مواجه بودیم.

ایلنا: مدیرکل حمل و نقل پایانه‌های استان زنجان، گفت: استان زنجان پانزدهمین استان کشور در تردد وسائل نقلیه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی رحمتی، در جلسه شورای مدیران حمل و نقل استان، در جمع خبرنگاران به میزبانی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان، با اشاره به اجرای طرح افزایش ایمنی حمل و نقل جاده‌ای مسافران از(۲۵ اسفند) سال گذشته تا(۱۵ فرودین) امسال اظهار داشت: اداره کل حمل و نقل استان زنجان با یک هزار و ۲۲۹ دستگاه ناوگان به استقبال نوروز امسال رفت.

وی به برنامه‌های این اداره برای استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و یادآور شد: در همین راستا پیش فروش بلیط‌های مسافری به صورت اینترنتی و حضوری در استان انجام شد.

این مقام مسئول به هماهنگی با تشکل‌های حمل و نقل و نظارت بر بلیط فروشی‌ها اشاره کرد و گفت: امسال با افزایش ۲۰ درصدری نرخ حمل و نقل مسافری روبه رو بودیم.

رحمتی به هماهنگی با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی برای توزیع گازوئیل در جایگاه‌ها نیز اشاره کرد و یادآور شد: امسال ۸۲ دستگاه برای اجرای طرح راهیان نور در اختیار زائران قرار گرفت.

وی با اشاره به وجود ۴۶ دستگاه تردد شمار در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان اظهار داشت: امسال چهار میلیون و ۷۰۰ تردد در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان ثبت شده است که استان زنجان پانزدهمین استان کشور در تردد وسائل نقلیه است.

رحمتی ادامه داد: بیشترین تردد‌ها در جاده‌های استان زنجان روزهای(۲۹ اسفند) و(۸ فرودین) گزارش شده است.

این مقام مسئول از جابجایی ۱۱۱ هزار مسافر در این ایام خبر داد و افزود: نسبت به سال گذشته با کاهش ۱۷ درصدی جابه جایی مواجه بودیم.

وی همچنین در پایان از کاهش ۳.۴ درصدی تلفات جاده‌ای در استان خبر داد و افزود: از لحاظ راه‌های روستایی نیز ۱۹ نفر تلفات داشتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز